اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم جوانان را ‌به انحراف میکشانند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم جوانان را ‌به انحراف میکشانند‌.

دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم جوانان را ‌به انحراف میکشانند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جم اظهار داشت: گسترش معنویت و اخلاق اسلامی امری مهم و ارزشمند در جامعه است و امروز بر تمام مسئولان فرض است که در این راستا تلاش و فعالیت کنند.
وی افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در صدد زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی هستند و تلاش می‌کنند جوانان را از راه مستقیم به انحراف بکشانند.
امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که دشمن تلاش‌هایی را برای براندازی نظام انجام می‌دهد و باید مردم را نسبت به این توطئه‌ها آگاه سازیم.
گنجی تصریح کرد: بدون تردید امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی در هدایت جوانان دارد و ‌بر همه لازم است با امر به معروف و نهی از منکر تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام از این فریضه الهی وحشت دارند و برای عدم اجرای آن هر کاری را می‌کنند.
امام جمعه جم اذعان داشت: باید برنامه‌های متنوع فرهنگی را گسترش دهیم و بدون تردید این امر نیازمند تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی منطقه است.
گنجی گفت: این شهرستان با توجه به مهاجرپذیری و حضور فرهنگ‌های مختلف، شرایط خاصی دارد که وزارت نفت باید توجه بیشتری کرده و هرساله در ردیف‌های اعتباری مبالغ خاصی را به این منظور اختصاص دهد.
فرماندار جم نیز اظهار داشت: مردم این شهرستان در واقع مردمانی مومن و معتقد هستند و جوانان جم نیز همواره در برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی حضوری پررنگ دارند.
خلیل عبداللهی با تاکید بر لزوم احیا امر به معروف و نهی از منکر، آمادگی فرمانداری جم را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام کرد. 
وی یادآور شد: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر با عضویت فرمانداری، آموزش و پرورش، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری با مسئولیت امام جمعه در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فعالیت خواهد کرد و از تمام ادارات انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول