اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

دشمن به دنبال ترویج انحرافات اخلاقی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز شاهد هستیم دشمنان در عرصه جنگ نرم با استفاده از ماهواره، اینترنت و تبلیغات گسترده سعی در ترویج انحرافات اخلاقی در میان جوانان هستند.

دشمن به دنبال ترویج انحرافات اخلاقی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی اظهار داشت: دستیابی دشمنان انقلاب و اسلام به اهداف شومشان در گرو فاصله گرفتن جوانان و نوجوانان از فرهنگ ایثار و شهادت است، نهادینه سازی فرهنگ شهادت موجب پویایی جامعه و حراست از آرمان‌های نظام می‌شود.
وی ادامه داد: تحقق این مهم نیازمند تحول و نوآوری در محتوای فرهنگ ایثار و شهادت است تا بتوانیم این فرهنگ غنی اسلام را در میان نسل جوان نهادینه کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمامی عرصه‌های مختلف نهادینه شود و مغفول ماندن این فرهنگ آسمانی به طور مطمئن آسیب‌های جدی به جامعه خواهد زد و موجب انحراف آن از مسیر اصلی خویش می‌شود.
وی عنوان کرد: امروزه دشمنان نظام با هجمه‌های فرهنگی شدید سعی در بی‌فروغ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه میان نسل جوان دارد، چرا که در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودند جوانانی که در مکتب فرهنگ ایثار و شهادت پرورش یافته بودند چگونه مانع از دستیابی آن به اهداف پلیدشان شدند.
نعمت‌الهی افزود: امروز شاهدیم دشمنان در عرصه جنگ نرم با استفاده از ماهواره، اینترنت و تبلیغات گسترده سعی در ترویج انحرافات اخلاقی در میان جوانان هستند و سعی دارند با ترغیب آنان به سوی نحله‌های انحرافی و عرفان‌های کاذب آنان بی‌هویت کنند.
 وی اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای نادر بود که تمامی معادلات سیاسی مستکبران جهان را بر هم زد و امروز این خیزش‌های بیداری اسلامی که در جهان در حال شکل‌گیری است به برکت ظهور انقلاب اسلامی ایران است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین توضیح داد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ایران فقط در مقابل رژیم بعثی عراق از خود دفاع نکرد بلکه تمامی کشورهای استعمارگر جهان بر علیه بسیج شده بودند و در این جنگ تمام عیار حتی ایران برای خرید حتی سیم خاردار تحریم بود.
وی یادآور شد: با وجود تمامی این مشکلات و تحریم‌های سنگین نه تنها دشمن موفق به گرفتن یک وجب از خاک ایران نشد بلکه رزمندگان اسلام موفق به ورود به خاک دشمن شد، هشت سال دفاع مقدس ارزش‌های فراوانی نظیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استقلال و خودکفایی برای ایران به ارمغان آورد و امروز شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی و اقتصادی هستیم.
 نعمت‌الهی گفت: مقام معظم رهبری در زمینه مساله دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت همواره ورود جدی داشته است و این مهم بیانگر اهمیت این مسئله است، بنابراین باید با جدیت تمام اقدام به ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه کنیم.
انتهای پیام،/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول