اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اشاعه فرهنگ اسلامی؛

کانون پرورش فکری با تمام کشورها رابطه برقرار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی امور استان‌های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند برای اشاعه فرهنگ ناب اسلامی با تمام کشورها رابطه مناسب و دو جانبه داشته باشد.

کانون پرورش فکری با تمام کشورها رابطه برقرار می‌کند
مرتضی حیدری در حاشیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری جشنواره قصه‌گویی رضوی آشنا کردن کودکان و نوجوان با سیره و عمل ائمه است، اظهار است: جشنواره کانون پروش فکری در این رهگذر تربیت اسلامی را با شیوه‌های بسیار جذاب در دستور کار خود قرارداده است.
دبیر جشنواره‌های بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ادامه داد: روابط دیپلماتیک در حوضه بزرگسالان در هر کشوری با تاثیر سیاست جاری هر کشور باید و نبایدهایی دارد که محدودیت زیادی ایجاد می‌کند که این محدودیت در حوضه کودک و نوجوان وجود ندارد.
وی یادآور شد: کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان کشور از فرصت پیش رو استفاده مطلوب کرده تا دست دوستی همه کشورها را در حوضه کودکان و نوجوان داشته باشد.
مدیر هماهنگی امور استان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ابراز داشت: کانون به دنبال تحکیم پایه‌های درست و اصیل در حوزه فرهنگ با محوریت فرهنگ آشنایی با اهل بیت(ع) در دنیا است.
این مسئول فرهنگی با بیان اینکه رویکرد ملی و فراملی شدن جشنواره به معنی فراهم شدن زمینه‌ها برای مشارکت همگانی برای تبیین، توصیف و گسترش یک موضوع مهم در رویکردی بین‌المللی است، گفت: شناخت و بهره‌گیری از شخصیت امام رضا(ع) در جهت ارائه الگویی جهانی در توسعه روابط انسانی بسیار تاثیرگذار است.
حیدری اذعان داشت: ساده گرفتن موضوع ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد از جمله که باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی وسیع و گسترده‌ای در این برگزاری جشنواره‌ها صورت گیرد تا از حضور و توان افراد علاقمند، نویسندگان و اندیشمندان و نیز عاشقان اهل بیت در سراسر جهان برخوردار باشیم.
وی در پایان با مثبت خواندن عملکرد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی از مسئولان و عوامل اجرایی این جشنواره تقدیر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول