اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مشارکت در جشنواره ملی فیلم کودک و نوجوان؛

از کانون پرورش فکری اصفهان درخواستی نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: از کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان اصفهان برای شرکت در بیست و پنجمین جشنواره ملی فیلم کودک و نوجوان درخواست مشارکتی صورت نگرفته است.

از کانون پرورش فکری اصفهان درخواستی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید حامد عسکری‌فر شامگاه گذشته در نشست خبری در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شماره هشت استان اصفهان برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار فارس که چرا هفتمین‌ مسابقات قصه‌گویی استانی برای کودکان و نوجوانان برگزار نمی‌شود و برای مربیان است، اظهار کرد: این پیشنهاد که مسابقات قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان باشد نه مربیان به دبیرخانه مرکزی اعلام گردیده است، اما بر اساس شیوه‌نامه سال جاری امکان عملی شدن برای امسال نیست.
وی با اشاره به اینکه هفتمین‌ مسابقات قصه‌گویی استانی همزمان با پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی در کشور است، ادامه داد: مسابقه قصه‌گویی استانی که تا 15 مهرماه سال جاری مهلت ارسال آثار دارد از  23 تا 26 مهر ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: مسابقات قصه‌گویی استانی سال جاری در زرین‌شهر برگزار می‌شود و در دو روز آینده هم مسابقه قصه‌گویی رضوی در استان مازندران برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس که کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با توجه به اینکه بیست و پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم کودک و نوجوان در استان اصفهان برگزار می‌شود چه اقداماتی در دست دارد، تصریح کرد: باید قابلیت‌های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان هنوز شناخته شود، و بیش از یک سال است که در بیشتر از پنج جلسه با کارشناسان کشوری، استانی و هنرمندان درباره نمایش فیلم کودک صحبت‌هایی را داشته‌ایم.
عسکری‌فر با اشاره به اینکه کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان اصفهان اعلام آمادگی برای شرکت در بیست و پنجمین دوره جشنواره ملی فیلم کودک و نوجوان را دارد، تاکید کرد: در جلسه" میر علایی" دبیر جشنواره ملی فیلم کودک و نوجوان از کانون‌های فکری کودک و نوجوان درخواست مشارکت در این جشنواره ملی را داشته‌اند ولی از سوی مجریان آن در استان اصفهان هنوز مشارکت و درخواستی صورت نگرفته است.   
وی نهادهای بسیاری را در استان اصفهان مرتبط با فعالیت‌های کودکان و نوجوانان دانست و اضافه کرد: جشنواره هنرهای تجسمی کودک مرتبط با فعالیت‌های کانون پرورش فکری است و ارگان‌های برگزار کننده زمانی که از عهده انجام آن برنیامدند، دیر هنگام از کانون برای همکاری دعوت به عمل آورند.
این مقام مسئول گفت: نهاد‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان باید از تبلیغات بسیار در جشنواره‌ها خودداری کنند.
وی با یادآوری از چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی که شهریور ماه در استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در چهاردهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی با حضور 250 میهمان از داخل و خارج از کشور 60 میلیون تومان هزینه شد، همچنین برای جشنواره قصه‌گویی نیز 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام،/ر20    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول