اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی:

برنامه‌های کانون پرورش فکری خراسان رضوی در دهه کرامت اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، برنامه‌های این نهاد را در دهه کرامت اعلام کرد.

برنامه‌های کانون پرورش فکری خراسان رضوی در دهه کرامت اعلام شد
مرضیه باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: جشنواره نمایش‌‌نامه‌خوانی کانون استان در این دهه برگزار می‌شود.
مدیر پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: در مرحله اول این جشنواره 150 گروه اعلام آمادگی کردند که 120 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که آثار باز‌خوانی باز‌نویسی شد.
مدیر پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد:30 گروه در مرحله دوم جشنواره انتخاب که در مرحله سوم نیز هشت گروه معرفی شدند.
وی اضافه کرد: اختتامیه جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در دهه کرامت در کانون شماره یک مشهد مقدس برگزار می‌شود.
مدیر پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، برگزاری برنامه یک هفته با کانون در دهه کرامت ابلاغی از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور را در دهه کرامت از رئوس برنامه‌های کانون پرورش فکری خراسان رضوی دانست.
باباخانی افزود: جشن مشترک ولادت حضرت امام رضا (ع)، دهه کرامت و روز جهانی کودک در برنامه‌ ویژه‌ای با حضور مدیرعامل و شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور اردوی کشافه‌المهدی (عج) دانش‌آموزان لبنانی در خراسان رضوی ادامه داد: کانون پرورش فکری استان مطابق با سیاست‌گذاری کانون کشور و در راستای اجرایی کردن پیام صلح و درستی کانون، اردو‌های دانش‌آموزی کشور‌های دوست خواهد بود.
او افزود: در این اردو‌ها دانش‌آموزان با شرکت در کارگاه‌های فرهنگی و ادبی و نمایش و شرکت در برنامه‌های زیارتی مذهبی با اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری و مفاخر ایران و هویت انقلابی کشورمان آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول