اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اعلام کرد:

عضویت 30 هزار نفر در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اذربایجان غربی گفت: 29 هزار و 810 عضو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت دارند.

عضویت 30 هزار نفر در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی
فریدون سیدمطظفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افراد عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه سنی 7 تا 17 سال هستند.
وی با اشاره به وجود کتابخانه‌های زیر پوشش کانون پورش فکری کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: در سطح استان 22 کتابخانه ثابت داریم که از نظر فیزیکی ساختمان آنها آماده است.
این مسئول افزود: پنج کتابخانه سیار روستایی نیز در ارومیه داریم که تمام روستاهای اطراف ارومیه را در قالب 150 روستا زیر پوشش می‌برد.
سید مصطفوی با بیان اینکه یک کتابخانه سیار نیز در سطح شهر ارومیه فعالیت دارد که در شش نقطه شهر خدمات ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: 210 هزار و 459 جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد.
وی با اشاره به وجود کتابخانه‌های پستی این کانون، گفت: در این راستا چهار کتابخانه پستی در شهرهای ارومیه، پیرانشهر، مهاباد و بوکان فعال است.
این مسئول اظهار داشت: ‌سال گذشته یک کتابخانه سیار روستایی دو کتابخانه پستی در استان راه‌اندازی شده است و راه‌اندازی این نوع کتابخانه‌ها در سال جاری نیز در دستور کار قرار دارد.
 سید مصطفوی با اشاره به پروژه‌های در دست احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در سال جاری، تصریح کرد: تا دهه فجر امسال کتابخانه شهر تکاب در 730 مترمربع در پارک ملت این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این طرح، افزود: در حال حاضر این پروژه دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و روند اجرای آن مطلوب ارزیابی می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول