اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مازندران در مجلس خبرگان:

ابزار کانون پرورش فکری به تناسب نیاز جامعه تغییر یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ابزار پرورشی کانون پروش فکری به تناسب نیاز جامعه تغییر یابد.

ابزار کانون پرورش فکری به تناسب نیاز جامعه تغییر یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با فعالان بخش کودک با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولی پرورش فکر و اندیشه سنین کم جامعه است، اظهار داشت: کانون پرورش فکری نهادی فرهنگی محسوب شده و به تناسب زمان و پیدایش ابزارهای مختلف آموزشی باید ابتکارات نویی را برای پرورش مخاطبان خود در نظر داشته باشد.
وی افزود: هدف رهبر معظم انقلاب به افزایش محصولات فرهنگی به ویژه کتاب از سوی کانون و نیز افزایش اعضای کانون پرورش فکری از 15 هزار به 300 هزار نفر به کار گرفتن شیوه‌ای برای افزایش تعداد کتابخوان‌ها است.
امام جمعه قائمشهر ادامه داد: شیوه‌های جذب در کانون پرورش فکری باید به نحوی باشد تا مشتریان بیشتری برای محصولات فرهنگی کانون پیدا کند که در این بخش خانواده‌ها نقش موثری در سوق دادن فرزندان خود به نهادهای فرهنگی مانند کانون پرورش فکری دارند.
وی برپایی جشنواره قصه‌گویی رضوی را فعالیتی فرهنگی با ارزش در مباحث دینی عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت در جشنواره قصه‌گویی باید کیفی باشد تا خروجی مطلوبی داشته باشد. 
 
 * قصه‌های قرآنی انسان را از خواب بیدار می‌کند
آیت الله معلمی قصه‌گویی‌های قدیم مادربزرگ‌ها را برای خواباندن فرزندان ارزشمند دانست و گفت: قصه‌های قرآنی ماندگار و در همه اعصار به عنوان پندی به کار گرفته می‌شود و برخلاف قصه‌هایی برای خواباندن، انسان را از خواب بیدار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: قصه‌های قرآنی همچون قصه حضرت یوسف(ع) دارای پندهای اخلاقی و عبرت‌آموز است که در همه اعصار و قرون به کار گرفته می‌شود.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: وجود پر برکت امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) رحمتی برای کشور ما محسوب می‌شوند.
انتهای پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول