اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت روز جهانی کودک؛

کانون پرورش فکری کودکان 40 عنوان برنامه اجرا می‎کند

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به ‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک افزون بر 40 عنوان برنامه محوری در این استان اجرا می‎‏شود.

کانون پرورش فکری کودکان 40 عنوان برنامه اجرا می‎کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز شاهوردی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با روز جهانی کودک نمایشگاه یک هفته با کانون به‌مدت هفت روز در هفت عنوان مختلف با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله معرفی کتاب، ایستگاه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه‌های خلاق و نمایش عروسکی برپا می‎شود.
وی با اشاره به عناوین نامگذاری یک هفته با کتاب در این استان، گفت: روز نخست روز کودک، کانون و مسئولان، روز دوم روز کودک، کانون، مدیران مدارس و مربیان پرورشی، روز سوم روز کودک، کانون و مسئولان کانون نامگذاری شده است.
شاهوردی ادامه داد: روز چهارم روز کودک، کانون و دانشجو، روز پنجم روز کودک، کانون، فرهنگیان و خانواده‌ها، روز ششم روز کودک، کانون و حوزه‌های دینی و روحانیت نامیده شده است.
مدیر کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان بندی روزهای یک هفته با کانون را ابتکار مسئولان استانی برشمرد و گفت: برگزاری نمایشگاه یک هفته با کنون موجب نهادینه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان خواهد شد.
وی با بیان اینکه بازید از این نمایشگاه برای عمومی آزاد است، گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این نمایشگاه همزمان با روز جهانی کودک به مدت یک هفته از ساعت هشت صبح الی 14 پذیرای دانش‌آموزان و اعضای کانون خواهد بود.
شاهوردی اضافه کرد: همچنین عموم علاقمندان می‎توانند از ساعت 16 الی 19 هر روز از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.
وی با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، گفت: بخش انتشارات و فروش کتاب کانون به‌عنوان یک مرکز تخصصی عرضه کتاب و سرگرمی کودکان با تأییده متخصصان تعلیم و تربیت در ارائه محصولات فکری و فرهنگی به کودکان فعال است.
این مقام مسئول از نمایش بیش از 80  فیلم در مدت سه ماهه تابستان امسال ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان علاوه بر اجرای نمایش عروسکی نمایش فیلم‌های کوتاه را نیز در دستور کار قرار داده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول