اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان خراسان رضوی:

کانون پرورش فکری آمادگی برگزاری اردوهای بین‌المللی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: این استان آمادگی برگزاری اردوهای بین‌المللی برای دانش‌آموزان سایر کشورها را دارد.

کانون پرورش فکری آمادگی برگزاری اردوهای بین‌المللی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه باباخانی عصر امروز در مراسم اختتامیه اردوی زیارتی نوجوانان لبنانی در مشهد اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی کامل برای برگزاری چنین اردوهایی را دارد و به خاطر اعتقاد مذهبی که در ایرانیان وجود دارد میزبان این گروه ارزشمند بوده و این کار معنوی خشنودی امام رضا (ع) را نیز در‌بر دارد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: مقدمات کار، تهیه مکان مناسب، اخذ مجوز، مشکلاتی را برای ما در مشهد ایجاد می‌کند، اما تجربه کسب شده از این اردوهای بین‌المللی ما را در ارائه بهتر سفرهای بعدی کمک می‌کند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی بیان داشت: ایران و لبنان هر دو دارای اهداف و دشمنان مشترکی هستند بنابراین برگزاری این اردو در تعمیق روابط دو کشور کمک بزرگی می‌کند.
وی افزود: مرحله اول با حضور 120 دختر نوجوان و مرحله دوم نیز با حضور 60 پسر نوجوان از موسسه کشافه المهدی به همراه مدیر اجرایی، مترجم و مسئولان از برنامه‌های تدارک دیده شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شدند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اظهار داشت: به خاطر ارتباط و تعاملاتی که کشور ایران و لبنان با یکدیگر دارند مردم آن با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان آشنا هستند و از آنجایی که این نوجوانان برای نخستین بار به ایران و به‌ویژه نیشابور سفر کردند به طور نسبی نیز با این کشور آشنا شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول