اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:

28 مرکز کانون پرورش فکری در اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از فعالیت 28 مرکز فرهنگی پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان در اردبیل و شهرستان‌های این استان خبر داد.

28 مرکز کانون پرورش فکری در اردبیل فعال است
ناهید الله‌وردیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ‌21 مرکز ثابت فرهنگی، پنج مرکز سیار و دو مرکز پستی هم‌اکنون با ارائه خدمات پرورشی و فکری در کنار کودکان و نوجوانان استان اردبیل هستند.
وی یادآور شد: علاوه بر این مراکز کتابخانه‌های سیار ما نیز در استان فعالیت دارند و کانون پروش فکری استان اردبیل تنها دستگاهی است که دارای کتابخانه سیار است و با سفر به روستاها خدمات فرهنگی، علمی و پژوهشی ارائه می‌دهد.
این مسئول در ادامه به انجام 40 فعالیت فرهنگی، هنری و پرورشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اشاره کرد و افزود: سال گذشته ریاست کانون انیمیشن به اردبیل واگذار شد و استان اردبیل از پیشگامان این حرفه در کشور است.
الله‌وردیزاده دستگاه‌های اجرایی استان را به استقبال از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخواند و گفت: با فروش کالاهای کانون و کتاب‌های تولید و منتشر شده در وهله اول هدف ما بازاریابی نیست و ما صرفاً فروش کتاب را از منظر بازرگانی نمی‌سنجیم بلکه قصد ما اشاعه فرهنگ است چرا که فرهنگ یکی از مصادیق حقوق کودکان و نوجوانان بوده و کتاب یکی از این مولفه‌هاست.
این مسئول اشاره کرد: با چند دستگاه گمانه‌زنی کرده‌ایم و قرار شده است دستگاه‌های فرهنگی هدایای خود را از محصولات کانون پرورش فکری استان تهیه کنند.
به گزارش‌ خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین این مسئول از کسب مقام‌های متعدد توسط اعضای این کانون در سال‌های گذشته و امسال خبر داد و بیان داشت: دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در چهارمین مسابقه ملی نقاشی کودک برگزیده کشور شدند. 
وی اظهار داشت: این دو اثر مقام اول و سوم، چهارمین مسابقه ملی نقاشی روز جهانی ازن را به دست آوردند.
این مسئول ادامه داد: میترا میکاییل 11 ساله از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک اردبیل در این مسابقات مقام اول و سودا میرزازاده 11 ساله از مرکز دو مشگین‌شهر مقام سوم این مسابقه را به دست آوردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول