اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

خون شهدا ریشه‌های نظام را آبیاری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: خون شهدا ریشه‌های نظام را برای همیشه آبیاری می‌کند.

خون شهدا ریشه‌های نظام را آبیاری می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، زهرا شرف‌الدین جمعه شب در همایش بزرگ زنان روستایی و دختران فاطمی که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در روستای برگه شهرستان ساری برگزار شد، گفت: برگزاری هر همایش و نشستی در ایام دفاع مقدس باید ما را با چگونگی زندگی شهدا آشنا کند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین درسی که زنان، مردان و شهدا به ما دادند زندگی سالم بر اساس آموزه‌های دینی است که همواره آرامش را به همراه خواهد داشت.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: بزرگی و عزت شهدا در سایه اخلاص و بندگی مطلق در برابر خداوند متعال بود.
مسئول کمیته زنان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مازندران با اشاره به آبادانی روستاها بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: زنان روستایی در دورانی که اکثریت قریب به اتفاق روستاها در محرومیت کامل به سر می‌بردند با حضور تاریخی خود و گذشتن از فرزندان رشیدشان که تنها سرمایه‌های زندگی‌شان بودند نقش جاویدانی را ایفا کردند. 
این مسئول برخورداری روستاها از نعمت برق، آب، گاز، مخابرات و امکانات رفاهی را به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: خون شهدا تا همیشه تاریخ  ریشه‌های جاویدان این نظام را آبیاری می‌کند. 
 
* عفاف و حجاب مستحکم‌ترین سنگر دفاع در برابر جنگ نرم است
شرف‌الدین با بیان فلسفه شهادت و تاثیر آن بر زندگی اجتماعی انسان‌ها گفت: هفته دفاع مقدس باید توجه ما را به حسن فضایل اخلاقی شهدا که منجر به برگزیده شدن‌شان از سوی خداوند شد، معطوف کند.
وی افزود: شهدا نخستین قدم را برای رسیدن به لقای الله بر روی هواهای نفسانی شان گذاشتند.
شرف‌الدین با اشاره به اینکه در دین اسلام پیروی کردن از هوای نفس ذلت است، تصریح کرد: شهدای ما به واسطه درک بالای‌شان در زندگی همواره مورد عنایت خداوند بودند.
مسئول کمیته بانوان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مازندران با تاکید بر اهتمام و عمل به وصایای شهدا اضافه کرد: آنچه در وصیتنامه شهدای ما به آن توصیه شده، پیروی از ولایت فقیه و رعایت به اصول عفاف و حجاب است.   
مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران به جوانان برای بیداری و هوشیاری در برابر دسیسه‌های دشمنان در خفا هشدار داد و اذعان داشت: اکنون در جبهه فرهنگی زمان دفاع مقدس دیگری در برابر جنگ نرم دشمنان است که مستحکم‌ترین سنگر آن عفاف و حجاب است.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول