اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کنگان خبر داد:

تقدیم 85 شهید شهرستان کنگان در دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کنگان از تقدیم 85 شهید شهرستان کنگان در دفاع مقدس خبر داد.

تقدیم 85 شهید شهرستان کنگان در دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم حق‌شناس پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدای حصر آبادان در بندر کنگان اظهار داشت: تمام دوران دفاع مقدس سرشار از افتخار و اقتدار برای نظام اسلامی است و بدون تردید شکست حصر آبادان یکی از این افتخارات است.
وی افزود: تبعیت از ولایت فقیه از مهم‌ترین مسایلی است که موجبات موفقیت رزمندگان و بسیجیان را فراهم کرد و امروز نیز باید در راستای موفقیت نظام در مسیر رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کنگان با تجلیل از شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: شهیدان با بهره‌گیری از گرمای خورشید شهادت، حیات ابدی را برای خود برگزیدند.
حق‌شناس در ادامه جانبازان را اسناد شرف و یادگارهای معطر روزگاران صبر و مقاومت دانست و بیان داشت: جانبازان و آزادگان سند مجسم اخلاص و ایثار و شهیدان زنده اسلام هستند و تجلیل از آنها وظیفه‌ای همگانی است.
وی اضافه کرد: امروز باید فرهنگ شهادت و ایثار را در سطح جامعه نهادینه کنیم و مسئولان و به ویژه متولیان فرهنگی نقشی حساس و تعیین‌کننده در این عرصه دارند.
فرمانده سپاه کنگان از تقدیم 85 شهید شهرستان کنگان در دفاع مقدس خبر داد و افزود: تقدیم 85 شهید، 207 جانباز، 22 آزاده و اعزام یک‌هزار و 500 رزمنده از مهم‌ترین افتخارات مردم شهرستان کنگان در دوران دفاع مقدس است.
حق‌شناس یادآور شد: شهدا نیازی به تجلیل ندارند و این ما هستیم که نیازمند تجلیل از رشادت‌های شهدای عزیز هستیم و هیچ زمانی نباید از یاد شهدا غافل شویم.
در این آیین از خانواده‌های شهدای حصر آبادان و تعداد زیادی از جانبازان و آزادگان شهرستان و فرماندهان سابق سپاه کنگان تجلیل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول