اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

روایتگری زندگی سرداران شهید در دستور کار است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: از آنجایی که تهیه فیلم‌های روایتگر زندگی سرداران شهید، تاثیرگذار‌تر و ماندگار‌تر خواهد بود، این کار در خوزستان آغاز شده است.

روایتگری زندگی سرداران شهید در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در مراسم نمادین کلید خوردن فیلم سینمایی «مرغابی دشت سرخ» و جشن بزرگ روز سینما در اهواز اظهار داشت: خوزستان در دور آخر سفر هیئت دولت توانست یکی از بهترین بسته‌های فرهنگی به لحاظ محتوا و تنوع در موضوعات را ارائه دهد.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بسته فرهنگی شناخت و تجلیل از نخبگان خوزستانی است به گونه‌ای که باید ظرف پنج سال به طور میانگین برای ۱۰ نفر از سرداران کنگره برگزار کرد.
حجازی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۶۰۰ یادواره در استان برگزار شد، ادامه داد: نوشتن فیلمنامه‌ای که روایتگر زندگی این بزرگان باشد، قطعا تاثیرگذار‌تر و ماندگار‌تر خواهد بود.
وی ادامه داد: پرداختن به روایتگری زندگی و ایثارگری‌های شهدا، در دستور کار قرار گرفته و فیلمنامه تعدادی دیگر از سرداران شهید نیز برای سال ۹۱ در حال آماده شدن هستند.
استاندار خوزستان گفت: انقلاب اسلامی ایران برای فراهم شدن مقدمات ظهور امام زمان (عج) انجام شده و به همین دلیل این انقلاب و آثار آن در مرزهای ایران محصور نیست.
وی افزود: رشادت‌ها و حماسه‌های شهدای ما در دوران دفاع مقدس در تحکیم و پایداری پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار موثر بود.
حجازی تصریح کرد: با گذشت زمان بیشتر به این نکته پی می‌بریم که دوران دفاع مقدس تا چه اندازه در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی موثر بوده است.
عالیترین مقام دولت در خوزستان بیان کرد: وجود موثر افرادی مانند شهید «علی هاشمی» تنها محدود به خدمات این افراد در دوران دفاع مقدس نیست، بلکه بازگشت پیکر این شهید پس از سال‌ها موجب ایجاد فضای معنوی در خوزستان شده است.
وی ادامه داد: شهدایی مانند شهید علی هاشمی در دوران دفاع مقدس وظیفه خود را به انجام رسانده‌اند و با تمام وجود در برابر دشمن حاضر شدند تا از خانواده و دیارشان دفاع کنند. وظیفه ما این است که برای تداوم انقلاب راه و رسم و الگوی شهدا را در همه ابعاد به معرفی و به این راه و رسم عمل کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول