اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از رزمندگان و 10 شهید دفاع مقدس در جم

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از رزمندگان و 10 شهید دفاع مقدس در جم برگزار شد.

تجلیل از رزمندگان و 10 شهید دفاع مقدس در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، یکی از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس صبح امروز در همایش تجلیل از رزمندگان و 10 خانواده شهید شهرستان جم در فرهنگسرای توحید اظهار داشت: دفاع مقدس یک رویداد بزرگ در تاریخ انقلاب است و موفقیت و سربلندی امروز در واقع مرهون دلاورمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
سردار مهدی شاه‌ولی افزود: امروز هیچ امری مهم‌تر از حفظ دستاوردهای دفاع مقدس نیست و همه باید در این راستا تلاش کنیم.
وی با بیان خاطراتی از دفاع مقدس یادآور شد: عوامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس قدرت الهی، رهبری امام و سرمایه مردمی و بیداری اسلامی بود که در هیچ جای دنیا مشابه ندارد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به خیزش‌های اسلامی اخیر در منطقه گفت: بدون شک این تحرکات ناشی از انقلاب اسلامی ایران است که به زودی و به فضل خدا زمینه سقوط حاکمان ظالم را در دیگر بلاد اسلامی فراهم خواهد آورد.
وی افزود: دشمنان اسلام در صدد هستند که با لبخندهای دوستانه خود را حامی انقلابیون نشان دهند و نفوذ شیطنت‌آمیز خود مانع تشکیل حکومت‌های دینی شوند.
امام جمعه جم نیز بیان داشت: رزمندگان و ایثارگران باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند و افتخارات و موفقیت امروز مرهون دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام محمد گنجی اضافه کرد: شهرستان جم در دفاع مقدس نقش مهمی داشته و بسیجیان این شهرستان با تمام توان برای حفظ اسلام و نظام اسلامی تلاش کردند.
در این مراسم از  ایثارگران شاغل در پالایشگاه و خانواده‌های شهید شهرستان جم تجلیل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول