اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز؛

پارک سرداران شهید در بجنورد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور شهردار و شماری از مسئولان، پارک سرداران شهید در بجنورد، بعد‌ از ظهر امروز افتتاح شد.

پارک سرداران شهید در بجنورد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پارک سرداران شهید بجنورد که بعد از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید، در فضایی به وسعت یک‌هزار و 800 متر مربع احداث شده است.
شهردار بجنورد با بیان اینکه برای اجرای این پارک محلی 5 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری صرف شده است، اظهار داشت: این پارک در مدت 18 ماه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
کیوان دژهوت افزود: این پارک دارای فضاهای سبز، پارک کودک و ... است و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های محلی این شهر به‌شمار می‌رود.
به گفته وی، در پارک سرداران شهید بجنورد، همچنین 11 تندیس از سرداران این شهرستان نصب شده است.
دژهوت، هشت سال دوران دفاع مقدس را گنجینه‌ای از ارزش‌ها عنوان کرد و افزود: این دوران از تاریخ انقلاب، ظرفیت‌های معنوی بسیار زیادی در آن خلق شده است، به همین دلیل ما هر قدر از این گنجینه بهره‌مند شویم می‌توانیم جامعه و فضای فکری و معنوی را هم ارتقا بخشیم.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس از بزرگ‌ترین افتخارات نظام جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان است،گفت: هشت سال دفاع مقدس لوح تمام نمای رفتار، کردار و اندیشه پاک انسان‌هایی است که بر پایه فطرت الهی خود برای حفظ هر آنچه برای آن‌ها ارزشمند بود قیام و دفاع کردند.
شهردار بجنورد احیای ارزش‌های دفاع مقدس و تشریح دستاوردهای آن به جوانان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: بیان دستاوردهای دفاع مقدس، آموزش آموزه‌های مذهبی و معارف دینی به جوانان برای مقابله با دشمن می‌تواند بسیار کارساز و موثر باشد.
در این آیین شماری از مسئولان خراسان شمالی نیز شرکت داشتند.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول