اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن:

ایثار شهیدان، بهترین الگوی تولیدات فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌رزن گفت: ایثار و رشادت شهیدان گرانقدر و ایثارگران برای همیشه تاریخ ایران اسلامی بهترین الگوی تولیدات فرهنگی است.

ایثار شهیدان، بهترین الگوی تولیدات فرهنگی است
علی مرادی‌نور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌سازانی است که لحظه لحظه آن تولید فرهنگ بود، اظهار داشت: ایثار و رشادت شهیدان گرانقدر و ایثارگران گرانسنگ برای همیشه تاریخ ایران اسلامی بهترین الگوی تولیدات فرهنگی است چرا که در جنگ تمام عناصر فرهنگ و هنر هر روز تولیدات خودجوش داشتند و هر لحظه جنگ، کتاب زندگی بود که نانوشته توانست در دل انسان‌ها جا بگیرد و همین خاطره‌ها و رشادت‌ها انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کرد.
وی گفت: اداره ارشاد اسلامی شهرستان رزن در راستای اشاعه فرهنگ ناب شهادت، ایثار و مقاومت برنامه‌های متنوعی را در سال جاری و در هفته دفاع مقدس اجرا کرده است که از جمله آنها می‌توان به افتتاح نمایشگاه عکس لایه‌های پنهان جنگ با 40 عکس ویژه از حوادث و وقایع هشت سال دفاع مقدس، برگزاری شبی با خاطره رزمندگان در 12 کانون فرهنگی و هنری در 12 روستای شهرستان رزن، آماده‌سازی اجرای صحنه‌ای نمایش تئاتر اکتشاف، مراسم بزرگ عصری با شعر و خاطره رزمندگان و تجلیل از 50 نفر شاعر رزمنده و خانواده شهید و برگزاری مسابقه کتبی یاد یاران اشاره کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن در ادامه به یک خبر خوش در زمینه تئاتر اشاره کرد و گفت: پروانه اجرای صحنه‌ای نمایش اکتشافات در شهرستان رزن صادر شده است.
وی ابراز داشت: نمایش اکتشافات به کارگردانی نعمت علیخانی و بازیگری هنرمندان حرفه‌ای تئاتر شهرستان رزن به زودی برای بازدید عموم به روی صحنه می‌رود.
مرادی‌نور در پایان گفت: تئاتر شهرستان رزن به لحاظ کیفیت رشد بسیار چشمگیری داشته و نمایش اکتشافات یک نمایش برتر است که پروانه اجرای صحنه‌ای آن صادر شده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول