اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 18 شهید کونگ فوتوآ گیلان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین یادواره 18 شهید کونگ‌فو‌توآ گیلان در مزار شهدای رشت برگزار شد.

یادواره 18 شهید کونگ فوتوآ گیلان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس سبک کونگ‌فو‌توآ گیلان شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره مذکور با گرامیداشت حماسه‌سازی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای ورزشکار با رها کردن عرصه ورزش و حضور در جبهه‌های نبرد با دشمن، قهرمان واقعی شدند و به‌ جای دست گرفتن ادوات ورزشی، سلاح را در میدان نبرد برگزیدند.
شهرام یگانه، مهم‌ترین وظیفه نسل جوان در شرایط کنونی را آشنایی با زوایای آشکار و پنهان زندگی شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: بسترسازی و ایجاد زمینه برای حضور مردم در صحنه مهم‌ترین راهکار مقابله با دشمن در جنگ نرم است.
وی ادامه داد: شهدا نور انقلاب هستند و برای رسیدن به این اهداف انقلاب و اسلام و حفظ ارزش‌های نظام جان خود را نثار کردند.
این مسئول دفاع مقدس را نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در زیر پرچم برافراشته اسلام و قرآن دانست.
یگانه بیان داشت: شهدا و ایثارگران ما با گذشت جان خود، روح و جان تازه‌ای به نهضت امام خمینی (ره) بخشیدند و در حقیقت صحنه‌هایی از وفاداری خود به نظام اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشتند.
رئیس سبک کونگ‌فوتوآ با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروزه به عظمت و شکوه شهدا روی پای خود ایستاده است، تصریح کرد: ایران هرگز در برابر سردمداران غرب و شرق سر تسلیم فرود نیاورده است.
وی ابراز داشت: شهدای ورزشکار نشان دادند که نه تنها قهرمان بلکه پهلوان واقعی عرصه ورزش و زندگی هستند و در برابر تهاجم دشمنان سکوت نمی‌کنند.
این مسئول با اشاره به درس‌های تاریخی از ایثارگری شهدا افزود: رزمندگان فداکار ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط و با تحمل حملات همه‌جانبه دشمنان برای نسل‌های آینده تابلویی از معرفت و آگاهی را به یادگار گذاشتند.
رئیس سبک کونگ‌فوتوآ گیلان مهم‌ترین وظیفه جوانان امروز را مطالعه وصیتنامه شهدا و ادامه راه آنها عنوان کرد و متذکر شد: مهم‌ترین وظیفه نسل جوان در مقطع کنونی آشنایی با زوایای آشکار و پنهان زندگی شهدا و ایثارگران است.
وی یادآور شد: حضور شهادت‌طلبانه بهترین انسان‌ها در جبهه‌ها، برای بقای نظام موثر واقع شد و انقلاب با خون آنها به ثبات رسید و این همه حاصل بصیرت امام (ره) و شهدا بود.
به گزارش فارس، در این مراسم سهیلا یاورمسرور معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان، انجمن صنفی کارفرمایان گیلان، هیئت رئیسه سبک کونگ‌فوتوآ، خانواده هیئت کونگ‌فو، خانواده شهدا و جامعه ورزش حضور داشتند.
در این یادواره مراسم شعرخوانی، تواشیح و مداحی اجرا شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول