اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

یادواره 70 شهید در زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس در فضایی آکنده از معنویت یادواره 70 شهید کارگری، کارمندی‌ و اصناف شهرستان زرند برگزار شد.

یادواره 70 شهید در زرند برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، بعد از ظهر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس در فضایی آکنده از معنویت یادواره 70 شهید کارگری، کارمندی‌ و اصناف شهرستان زرند برگزار شد.
حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه ‌زرند در این مراسم اظهار داشت: رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدا‌، رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس به پیروی از ولایت‌فقیهبوده است و ولایت‌فقیه همان چیزی است که شهدا‌ به آن اعتقاد و ایمان داشتند و در این مسیر گام برداشته و به شهادت رسیدند.
کرمی‌پور افزود: در وصیتنامه شهدا‌ به این مطلب که امام را تنها نگذارید می‌رسیم و حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه تا جایی که امام فرمودند که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، اهمیت دارد.
احمد مهدوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند نیز با یادآوری فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما در جنگ به جهانیان ثابت کردیم که پای اسلام‌، انقلاب و امام خود تا آخر ایستاده‌ایم و ابر‌قدرت شرق و غرب را در هم شکستیم.
‌‌وی جنگ تحمیلی را جنگ احزاب نامید و تصریح کرد: ما با دست خالی مقابل ارتش‌های جهان که رژیم بعثی را حمایت می‌کردند، ایستادیم، اما با رهبری امام امت و رشادت و دلاورمردی جوانان این مرز و بوم که فرمان امام خویش را لبیک گفتند و جان خویش را کف دست گرفتند در جبهه حق علیه باطل شرکت و به جهانیان ثابت کردند که پای امام، انقلاب، اسلام و ناموس خود تا آخر ایستاده‌اند.
مهدوی خاطرنشان کرد: ما امروز با برگزاری یادواره‌ها، یاد و نام شهدا‌ و خانواده‌های آن‌ها را گرامی می‌داریم و نباید اجازه دهیم به دست فراموشی سپرده شوند، آن‌ها خون شهیدان انقلاب ما را بیمه کرد و راه نجات امت ما ادامه دادن راه شهدا‌ و پروی از ولایت‌فقیه است.
‌به گزارش فارس،‌ در حاشیه این یادواره نمایشگاه عکس دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت شهدای گمنام واحد کک‌سازی و قطران برگزار شد‌.
از دیگر برنامه‌های بسیج ادارات و اصناف شهرستان زرند بر‌گزاری نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی در محل ایستگاه راه‌آهن به همت پایگاه مقاومت فتح‌المبین و برگزاری نمایشگاه عکس در محل مجمع امور صنفی شهرستان به همت بسیج اصناف می‌توان نام برد.
‌بنابراین گزارش با حضور جانشین ناحیه مقاومت سپاه زرند و به همت بسیج ادارات از کارکنان بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند تجلیل و از بیماران با اهدای گل عیادت به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول