اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

سازمان تبلیغات اسلامی نقش موثری در دفاع مقدس داشته است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی زنجان نقش مهمی در دفاع مقدس داشته است.

سازمان تبلیغات اسلامی نقش موثری در دفاع مقدس داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در مراسم تقدیر از پرسنل ایثارگر و نفرات برتر مسابقه تیراندازی این اداره کل با اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی هم در جذب و هم در هدایت افکار عمومی برای پشتیبانی از جنگ نقش بسیار موثری داشته است.
وی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی توانست در هشت سال دفاع مقدس به بهترین شکل به رسالت خود عمل کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جهاد در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است ابراز داشت: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) آمده است، که خدا مغبوض می شود از مردمی که به خانه و خاک وی حمله می شود و وی در مقابل دشمن نمی‌جنگد.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از احکام ضروری اسلام است و به مسلمین عزت می‌بخشد، تصریح کرد: هیچ فردی نباید در دفاع از کیان اسلامی کوتاهی کند.
حجت‌الاسلام دشتکی ادامه داد: امروز همه باید در دفاع از فرهنگ و در جنگ نرمی که در پیش رو داریم از خود جدیت نشان دهند.
وی سربلندی ملت ایران را مدیون هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: امروز اگر ملت ایران در دنیا در مسائل سیاسی به عزت و آبرو دست یافته آن به برکت هشت سال دفاع مقدس است.
وی بیداری ملتهای اسلامی را مدیون ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: امروز ملت‌های مسلمان منطقه با الگو قرار دادن ایران در صدد تاسیس حکومت اسلامی هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول