اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران:

دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه‌های انقلاب است.

دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه‌های انقلاب است
علی نصیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران دفاع مقدس را یکی از برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: جنگ تحمیلی ایران یکی از حماسه‌های فراموش نشدنی تاریخ ایران و حتی جهان است که به عنوان یک الگو در میان جوامع دیگر معرفی شده است.
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: همانطور که می‌دانید برخلاف برخی از دولت‌های غاصب و استعمارگر، درصد قابل توجهی از دولت‌ها و ملت‌ها از جنگ بیزارند و رغبتی بر ورود به جنگ را ندارند و کشور ایران نیز در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف میل و رغبت ذاتی خود در برابر هجوم دشمن قرار گرفته و ناخواسته تن به جنگی داد که نه تنها ما را از صحنه روزگار محو نکرد بلکه اقتدار و وحدت ایرانیان را باری دیگر به بدخواهان گوشزد کرد.
وی در ادامه گفت: ما در شرایطی وارد میدان جنگ شدیم که آمادگی دفاعی لازم را نداشتیم اما خوشبختانه رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های جوانان ما و بسیجیان و نیروهای سپاه برگ برنده را به دست ما داد و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا ما به عنوان میراث داران جنگ و انقلاب، یاد و خاطر شهدای جنگمان را گرامی بداریم و ناگفته‌های جنگ را برای نسل امروز روایت کنیم تا مبادا گوشه‌ای از نبرد نابرابر نادیده و غیور مردی‌های مردان جنگ ناگفته بماند.
نصیری اشاره‌ای هم به برنامه‌های مستمر سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران داشت و افزود: طرح شجره طیبه یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های سپاه در راستای بصیرت افزایی مخاطبان است که این طرح در تمام حوزه‌های بسیج، پایگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج مدارس به اجرا درآمده است که با سخنرانی اساتید و فرماندهان در ارتباط با موضوعات روز جامعه و تهدیدات فرهنگی برای مخاطبان شفاف سازی می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: برپایی یادواره‌های شهدا به مناسب سالروز شهادت فرماندهان و عملیات‌های جنگ، برگزاری جشنواره سرود، تئاتر، سمینارهای پژوهشی علمی و ... از سوی هنرمندان بسیجی به اجرا درمی‌آید که با توجه به همسو بودن با نیاز مخاطبان جوان با استقبال خوبی روبرو می‌شود.
نصیری در پایان گفت: بر اساس تدابیر فرماندهان سپاه برای تمام ایام سال و برای همه مخاطبان این نهاد مردمی محور برنامه‌ریزی شده است و این برنامه‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی سال مانند هفته‌های گرامیداشت بسیج، دفاع مقدس، دهه فجر به صورت ویژه و شاخص‌تر برگزار می‌شود که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی سپاه را به تصویر می‌کشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول