اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رزمندگان امدادگر دفاع مقدس در کوهبنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: رزمندگان امدادگر هلال‌احمر طی دوران دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان تجلیل شدند.

‌رزمندگان امدادگر دفاع مقدس در کوهبنان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان،‌ امروز با حضور مسئولان شهرستان کوهبنان جمعی از امدادگران دوران دفاع مقدس و جوانان جمعیت هلال ‌احمر کوهبنان تجلیل شدند.
مجتبی خدادوست مسئول جمعیت هلال‌ احمر کوهبنان در این مراسم با بیان اینکه هلال ‌احمر یک نهاد مردمی و عام‌المنفعه است، اظهار داشت: محدوده فعالیت این نهاد با آموزه‌های دینی ما مطابقت دارد.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور امدادگران هلال ‌احمر در کنار سایر رزمندگان در جبهه‌های جنگ بودیم که این جمعیت در دوران هشت ساله دفاع مقدس خدمات ارزنده و شایسته‌ای را انجام داده است.
خدادوست خاطرنشان کرد: هلال ‌احمر کشور تلاش دارد با استفاده از وجود جوانان در راستای تأمین نیروی متخصص کشور و تربیت مدیران کارآمد، انقلابی و ولایت‌مدار تلاش کند.
وی دوران هشت ساله دفاع مقدس را اوج افتخارات ملت ایران دانست و افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی کشور مد نظر قرار گیرد.
رمضان ایزدی معاون سیاسی فرمانداری کوهبنان در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی پس از آغاز جنگ با لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب بر اساس اعتقادات خود به دفاع از کیان و شرف این مرز و بوم شتافتند و با مقاومت و تلاش مثال‌زدنی دشمن را مجبور به فرار و عقب‌نشینی کردند و عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی گفت: در دوران دفاع مقدس امدادگران هلال‌ احمر همگام و هم‌دوش سایر رزمندگان در پیشبرد اهداف جنگ نقش به‌سزایی داشتند که امید است امروز بتوانیم، راه این شهیدان را به خوبی ادامه دهیم و نسبت به تربیت و آموزش امدادگرانی مخلص اقدام کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول