اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان‌ تامین‌ اجتماعی استان زنجان:

نقش بسیج در دفاع مقدس انکار نشدنی است

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: نقش بسیج و فعالان در هشت سال دفاع مقدس انکار نشدنی است.

نقش بسیج در دفاع مقدس انکار نشدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه کانون بسیج جامعه پزشکی استان زنجان اظهار کرد: بسیجیان نقش بسیار فعالی در دفاع مقدس و در مقابله با دشمن داشته‌اند.
وی، خاطر نشان کرد: بسیجیان همراه با سایر رزمندگان تاثیر ویژه‌ای در پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند.
مدیر درمان‌تامین اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: تشکیل بسیج مستضعفان یک اقدام بسیار هوشمندانه از طرف امام خمینی (ره) بوده است.
محمدی، اذعان داشت: امام خمینی (ره) در زمان هشت سال دفاع مقدس همیشه با درایت و آگاهی تمام عمل کردند و در مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی می‌کردند.
وی، یادآور شد: در حال حاضر که 23 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، همچنان نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را حفظ کرده است.
وی همچنین با اشاره به دلاوری‌های صورت گرفته توسط رزمندگان دفاع مقدس، افزود: در حال حاضر نیز با وجود اقداماتی که برای رزمندگان انجام می‌شود هنوز هم حق رزمندگان به صورت کامل ادا نشده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین در ادامه به تقارن هفته دفاع مقدس و با افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی استان زنجان اشاره کرد و گفت: هفته دفاع‌مقدس یادآور جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.
وی خاطر نشان کرد: پس از پیروزی با اقتدار جمهوری اسلامی ایران دشمان کشور هیچ راهی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران پیدا نکرده و یک جنگ تجاوز گرانه را آغاز کردند.
محمدی، تصریح کرد: مستکبران دنیا با توجه به وابستگی که ایران به کشورهای غربی داشته این تصور را داشتند که کشور ایران توان مقابله با آنها و منافع تجاوزگرانه آنها را ندارد.
وی، علت تجاوز دشمنان به ایران را نا ‌آگاهی از روحیات مردم و مسئولان کشور ایران دانست.
مدیر درمان ‌تامین ‌اجتماعی استان زنجان، اظهار کرد: دشمنان پس از اقدامات و کارشکنی‌هایی که انجام داده و در این امر نیز ناموفق شدند متوجه شدند، که انقلاب اسلامی ایران از وجود یک رهبری با درایت بهره‌ می‌برده است.
وی تصریح کرد: اقدامات نا آگاهانه‌ای که دشمنان انجام دادند موجب نفرت بیشتر از آنها در بین مردم منطقه شد.
محمدی با مثبت ارزیابی کردن افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی در استان‌ زنجان، ‌افزود: با این عمل می‌توان خدمات بهتر و مناسب‌تری به بسیجیان ارائه داد.
وی با بیان اینکه بسیج یکی از ارگان‌های بسیار مهم در کشور است، ادامه داد: بسیج باید پویا، فعال و با نشاط باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول