اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

دفاع مقدس نظام ما را از ترفند‌های رنگین بیمه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: جنگ هشت ساله و دوران طلایی دفاع مقدس نظام و انقلاب اسلامی ما را از هجمه‌ها و ترفندهای مختلف بیمه کرده است.

دفاع مقدس نظام ما را از ترفند‌های رنگین بیمه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد‌رضا سرداری صبح امروز در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور همه اعضا و شهردار برگزار شد، اظهار داشت: در این دوران سخت رزمندگان ما در دفاع از این آب و خاک جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا به همه ثابت کنند که این انقلاب با فرهنگ خون و شهادت عجین شده است.
وی رمز اصلی پیروزی ملت ایران و رزمندگان جان‌ بر ‌کف را در هشت سال دفاع مقدس تبعیت از امام راحل و فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب توصیف کرد و افزود: با یک گوشه چشم امام بسیجیان و رزمندگان در جبهه‌ها حاضر می‌شدند و بدون ترس و واهمه ارزشمند‌ترین سرمایه خود را تقدیم نظام می‌کردند.
این مسئول دفاع از آب و خاک را دفاع حقیقی از حیثیت، آبرو و شرف یک ملت توصیف کرد و گفت: ما امروز در دنیا به واسطه همین ایثارگری‌ها و فرهنگ شهادت‌طلبی است که سرفراز و مقتدر مدعی برقراری حکومت عادلانه و حقیقی هستیم.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر اعضای شورای شهر اردبیل به مشهد مقدس و بازدید از واحدهای مختلف خدمات شهری شهرداری مشهد به ویژه سازمان پسماند بیان داشت: در این بازدید شاهد به کارگیری تجربیات مفید و سازنده در حوزه پسماند، تبدیل زباله به فرآورده‌های قابل استفاده و برخی حوزه‌های خدمت‌رسانی دیگر بودیم که ما نیز سعی کردیم با بهره‌گیری از این تجربیات نتایج بهتر آن را در استان به کار بندیم.
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در کنار مشرف شدن به بارگاه ثامن‌الائمه (ع) در این بازدید‌ها نکات برجسته و قابل تامل را یادداشت‌برداری و نسخه‌برداری کردیم تا بتوانیم از تجربیات مفید شهرداری مشهد در حوزه پسماند، تفکیک زباله و دیگر حوزه‌های خدمت‌رسانی به مردم در حوزه فعالیت خود استفاده کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود با انتقاد از برخی اعضای شورای شهر اردبیل در همراهی نکردن و تاخیر امضای صورت‌ جلسه‌ها و ارسال آن به فرمانداری و شورای استان اظهار داشت: بارها به تک تک اعضا اعلام کردیم که به دلیل فرصت کوتاه ارسال مصوبات به فرمانداری و شورای استان باید این صورت‌ جلسات به موقع تنظیم و امضا و ارسال شود که یکی از اعضای شورای شهر همچنان به دلایل نامعلومی از امضای صورت‌ جلسات خودداری کرده و در کار شورا اختلال ایجاد می‌کند.
این مسئول بیان داشت: بر اساس امضای اعضای شورای شهر حاضر در جلسات به آنها حق جلسه پرداخت می‌کنیم که به غیر از یک عضو شورا بقیه با امضای به موقع حق جلسات خود را نیز دریافت کردند اما در چندین جلسه متوالی است که یکی از اعضای شورای شهر از این امضا خودداری کرده و موجب تاخیر در ارسال مصوبات و پرداخت حق‌الجلسات شده است.
سرداری رعایت قانون را برای همگان ضروری و الزامی خواند و گفت: ما به این عضو شورای شهر شفاهی ابلاغ می‌کنیم که اگر مصوبات و صورت‌ جلسات را امضا نکند به هیچ وجه حق جلسات پرداخت نشده و اقدام قانونی در برخورد با او انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به دنبال این سخنان لیلا تقوی عضو شورای شهر که مراد اصلی رئیس شورای شهر از این سخنان بود با اقدام به پاسخگویی و بیان برخی دلایل کرد و به دنبال همین مسئله 15 دقیقه از وقت جلسه شورای شهر اردبیل بار دیگر به دعوا و نزاع این عضو شورا با دیگر اعضا سپری شد اما با دخالت برخی دیگر از اعضا این قائله ختم به خیر شد.
در این جلسه  اعضای شورای شهر اردبیل با نصب یادمان شهدای روحانی در اردبیل موافقت کرده اما در مورد مصوبه دیگر که قرار بود شرکت سبلان سبز اردبیل به جای بدهی 485 میلیون تومانی خود به شهرداری مایملک دهد بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد اگر این شرکت به صورت نقد بدهی خود را پرداخت کند با تخفیف 20 درصدی هفته دفاع مقدس روبرو شده و اگر بخواهد مایملک به شهرداری ارائه کند بدون اعمال 20 درصد تخفیف با نظر کارشناسی این امر انجام شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین راه‌اندازی ستاد مردمی شهروند، سالم شهر پاک به جلسه دیگری موکول شد اما اعضای شورای شهر اردبیل با خرید و نصب دوربین مدار بسته بدون ترک تشریفات برای ساختمان‌های شهرداری و شورای شهر به مبلغ 184 میلیون تومان موافقت کردند.
در این جلسه همچنین برخی از ایرادات فرمانداری و شورای استان به مصوبات شورای شهر اردبیل قرائت شد و تعدادی از طرح‌ها و برنامه‌های هزینه‌بر برای تامین مالی از طرق مختلف به شهرداری اردبیل برگشت داده شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول