اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید:

جهاد اقتصادی فضایی مانند دفاع مقدس را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمبید گفت: تحقق شعار مبنایی سال 90 که به‌نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده نیاز به روحیات هشت سال دفاع مقدس را دارد.

جهاد اقتصادی فضایی مانند دفاع مقدس را می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمبید، داوود ایوبی در جمع ایثارگران و بسیجیان شهر قادرآباد اظهار داشت: مقایسه سطحی و تحلیلی هشت سال افتخار‌آفرینی رزمندگان غیور در جبهه‌های جنگ نشان می‌دهد که بسیاری از موقعیت‌های حاصل شده ناشی از تئوری‌های نظامی و کلاسیک روز نبوده است.
رئیس شورای اداری شهرستان خرمبید ابراز داشت: آن‌چه ملت بزرگ ایران را در جنگ نابرابر تحمیلی سربلند بیرون آورد الگوپذیری از آموزه‌های دین مقدس اسلام و پیروی از ولایت فقیه بود.
ایوبی ادامه داد: وجود یک فقیه عادل و مرجع در راس اداره مملکت و فرماندهی نیروهای نظامی و انتظامی به وسیله وی شرایطی را در میادین جنگ ایجاد کرد که دشمن موفق به تحلیل رفتاری آن نبود.
نماینده عالی دولت در شهرستان خرمبید با مقایسه شرایط جنگ و فضای فعلی کشور گفت: امروزه نیز به ایمان، روحیه و همان منش نیازمندیم چراکه دشمن جنگ نابرابر اقتصادی و فرهنگی را با شدت بیشتری آغاز کرده و به دنبال ضربه زدن به بنیان آن است.
وی تبعیت از رهبری حکیمانه انقلاب و تلاش بی‌وقفه برای اجرایی شدن پیام محوری سال را خدمتی برابر با رزمندگان جبهه‌های حق نامید که هر دو در ماهیت کاری نتیجه واحدی را به دنبال دارند.
مقام ارشد اجرایی شهرستان خرمبید بیان کرد: نتیجه ولایت‌پذیری در جنگ هشت ساله پیروزی افتخارآمیز در جهان بود و برای نخستین بار در ایران بدون هیچ‌گونه تقسیم ارضی کشوری انجام شد و برای موفقیت در جنگ فعلی که به طرق مختلف در حال اجرا است ولایت‌پذیری نیز نقش اساسی را ایفا می‌کند.
فرماندار خرمبید گمراهی عده‌ای از آن اصول را باور نکردنی دانست و بر ولایت‌پذیری تاکید کرد.
در این مراسم با شکوه تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خاطراتی را بیان کردند و چندین برنامه فرهنگی و هنری به اجرا درآمد.
شهر قادرآباد مرکز بخش مشهد مرغاب در 45 کیلومتری صفاشهر قرار گرفته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول