اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان:

دفاع مقدس ابهت پوشالی آمریکا را از بین برد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: دفاع مقدس ابهت آمریکا را از بین برد.

دفاع مقدس ابهت پوشالی آمریکا را از بین برد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی صبح امروز در همایش "خانواده و دفاع مقدس" در بسیج خواهران دشتستان اظهار کرد: امروز ترویج فرهنگ بسیجی و گسترش روحیه ایثار در جامعه ضروری است و تمام مسئولان باید در این راستا فعال شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با بیان اینکه یکی از برکات دفاع مقدس قوت ایمان مردم است، خاطرنشان کرد: ایثار، از خود گذشتگی و شهادت از بالاترین ارزش‌های انسانی هستند که رزمندگان ما سرشار از این گونه خصوصیات والای انسانی بودند و شهدا با نثار جان خود این گونه ارزش‌ها را در جامعه رواج دادند.
هاشمی تصریح کرد: ما در جنگ هشت‌ساله توانستیم ابهتی که آمریکا در منطقه و جهان داشت را از بین ببریم و این باور در بین کشورهای مستضعف رواج پیدا کرد که با وحدت و همدلی می‌توان هر قدرتی را به درهم کوبید که بیداری کنونی اسلامی از همین موضوع نشات می‌گیرد.
وی اضافه کرد: دفاع مقدس نشان داد با ایمان به خدا و با ولایت‌مداری می‌توانیم تمام ابرقدرت‌ها را به زیر بکشیم و تمام دشمنان به این امر اذعان دارند.
یکی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این همایش گفت: استکبار چون نمی‌توانست یک انقلاب‌مردمی با محوریت اسلام را تحمل کند در پی آن بود تا به هر شیوه که شده آن را از بین ببرد به همین دلیل جنگ را بر ما تحمیل کرد که در این راه تمام کشورهای استکباری با هم همدل و متحد بودند.
حجت‌الاسلام محمد شفیعی با بیان اینکه خاطرات جنگ گنجینه‌های ارزشمندی برای ما هستند یادآور شد: این خاطرات باید برای مردم بیان شوند تا بدانند که بر رزمندگان چه گذشت و برای حفظ این انقلاب چه خون‌هایی ریخته شده و چه انسان‌های بزرگی را از دست دادیم.
وی، گفت: امروز معلمان و اساتید دانشگاه باید با بازخوانی خاطرات دفاع مقدس در راستای افزایش بصیرت در نسل جوان اهتمام ورزند.
در این همایش همچنین تعدادی از رزمندگان دفاع مقدش به خاطره‌گویی پرداختد و از افراد فعال در هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام؛/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول