اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان:

ارزش‌های دفاع مقدس عاشورا را ماندگار میکند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: اگر ارزش‌های جنگ حفظ شود عاشورا پا برجا می‌ماند.

ارزش‌های دفاع مقدس عاشورا را ماندگار میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در بیست و یکمین یادواره 13 شهید روستای نوده ملک گرگان، اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه است که نسل اندر نسل باید از آن استفاده کنند و نباید تنها آن را در لابه‌لای کتاب‌های تاریخ خلاصه کرد چرا که این دفاع قصه و داستان نیست و تابلوی است که باید در پیش چشم نسل‌های آینده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در کنار توصیف باید به قسمت تعلیمی جبهه نیز پرداخت، تصریح کرد: عده‌ای با شیطنت مغرضانه می‌خواهند دفاع مقدس را زیر سوال ببرند کما اینکه هنوز فراموش نکرده‌ایم که در دوران اصلاحات رئیس جمهور وقت، وقتی شهدا را در شهرها تشییع می‌کردند می‌گفت چرا این استخوان پوسیده‌ها را در شهرها دور می‌دهید و ایام مردم را خراب می‌سازید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: اگر به بخش تعلیمی جنگ و دفاع مقدس توجه نشود ممکن است جوان‌ها و نسل بعدی ندانند که چه بر سر این نظام مقدس گذشته و همه ارزش‌ها زیر سوال برود.
حجت‌الاسلام غلامی جنگ تحمیلی را چلچراغی برای همه نسل‌ها خواند و بیان داشت: اگر ارزش‌های جنگ حفظ شود عاشورا پا بر جا می‌ماند و باعث می‌شود که کفر و استکبار جرات جسارت به اسلام را نداشته باشند.
وی از همه مسئولان و مردم خواست تا تنها به چگونگی جنگ اکتفا نکنند و به چرایی آن نیز بپردازند تا دیگر کسی یا کسانی با تبلیغات و همجمه‌های فرهنگی و هزینه‌های فراوان نتوانند مردم را فریب دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به ارزیابی‌های دشمن در جنگ تحمیلی گفت: صدام در حمله به ایران سه هدف لغو قرارداد 1975، تجزیه بخشی از کشور و سقوط نظام نوپای اسلامی دنبال می‌کرد و در ارزیابی‌ها فکر می‌کرد در عرض یک هفته می‌تواند به خواسته‌های پلید خود دست یابد اما جوانمردی و رشادت‌های که جوان‌های این خطه از خود نشان دادند تمام این توطئه‌ها را نقش بر آب کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول