اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

59 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد‌

خبرگزاری فارس: 59 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس که در سراسر کشور تدوین شده بود با حضور سردار مهدی باقرزاده، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور رونمایی شد.

59 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از 59 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس که با حضور استاندار قم، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و مادر شهیدان زین‌الدین در منزل شهیدان زین‌الدین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 59 اثری که امروز رونمایی شد برپایه داستان و شعر به رشته تحریر در آمده و تمام ادب‌دوستان و هنردوستان می‌توانند به دلیل روایی بودن متون این کتب از آن در زمینه‌های گوناگونی چون نمایش‌نامه‌نویسی بهره ببرند.
حسن رسولی‌منفرد ادامه داد: این آثار بر مبنای خاطرات واقعی از شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس نوشته شده که مطالعه آن به درک عمیق دلاوری‌ها و رشادت‌های جوانان این ‌مرز و بوم برای پاسداری و حفظ ارزش‌های اسلامی در مقابل دشمنان قسم‌خورده و مزدوران جیره‌خوار آمریکا کمک شایانی می‌کند.
وی با اشاره به 59 اثری که امروز در منزل شهیدان زین‌الدین رونمایی شد، گفت: این مجموعه کتب به آستان خانواده شهید زین‌الدین به پاس احترام و قدردانی از تربیت حماسه‌آفرینان وطن تقدیم می‌شود.
معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین از رونمایی 33 کتاب در زمینه دفاع مقدس در سوم خرداد سال جاری خبر داد و گفت: در تلاشیم با رونمایی کتب خاطرات جنگ در منزل خانواده شهدا از بردباری آنان که همواره مامن و پناه‌گاه بسیجیان و انقلاب اسلامی‌ بوده‌اند تجلیل و فرهنگ کتابخوانی را از این خاستگاه مقدس به سراسر جامعه انتشار دهیم.
در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی به مادر شهیدان زین‌الدین تقدیم و از عکس شهید مهدی زین‌الدین که به همت یکی از جوانان قمی طراحی شده بود، رونمایی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول