اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شادگان:

گرامی‌داشت دفاع مقدس تأثیر مثبتی بر جوانان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: گرامی‌داشت رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تأثیر روانی مثبت بر جوانان دارد.

گرامی‌داشت دفاع مقدس تأثیر مثبتی بر جوانان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سیدمحمد سیدیان ظهر امروز در آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک دوران دفاع مقدس، پایه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده و خوداتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل‌های آینده به ارمغان آورده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان افزود: دستاورد جنگ تحمیلی خودباوری ملت ایران است که امروزه این روحیه همچنان بر ایران اسلامی حاکم است.
وی ادامه داد: امروزه وظیفه همه ماست که در سالروز بزرگداشت دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کرده و در جهت حفظ آرمان‌های شهدا، انقلاب و تمامیت ارضی کشور تلاش کنیم.
سیدیان با اشاره به اینکه رزمندگان برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: رزمندگان دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند و امروزه ما وظیفه داریم به‌صورت همه‌جانبه به آنها خدمت کنیم.
وی در ادامه گفت: ابتکار و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همواره مورد توجه مسئولان فرهنگی کشور باشد و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های این هفته ارزشمند باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان اضافه کرد: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حقی عظیم دارند و امروز نوبت به آن رسیده که با پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ادای دین به رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس گام برداریم.
وی با اشاره به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید اجازه دهیم هدف شبیخون فرهنگی دشمنان قرار گیرند.
سیدیان خاطرنشان کرد: باید شرح رشادت‏های رزمندگان را برای نسل‌های بعدی بازگو کنیم تا زمانی که جوانان مسئولیت‏های اجرایی را به‌دست می‌گیرند بدانند این انقلاب به بهای خون شهیدان به دست آمده است.
وی افزود: گرامی‌داشت و انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تأثیر روانی مثبت بر روحیه جوانان ایجاد می‌کند و در همین راستا اقدامات ضدارزشی غرب در راستای تضعیف افکار جوانان خنثی خواهد شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول