اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند صورت می‌گیرد؛

ریزش بزرگ‌ترین دومینوی کشور با تم دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند و عضو هیئت علمی این دانشگاه گفت: به همت دانشجویان این دانشگاه بزرگترین دومینوی کشور با تم دفاع مقدس طراحی شده است که فردا طی مراسمی رونمایی و ریزش میشود.

ریزش بزرگ‌ترین دومینوی کشور با تم دفاع مقدس
جواد فرخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در راستای گرامیداشت و پاسداشت هفته دفاع مقدس با ابتکار در عمل این دومینوی بزرگ را طراحی کردند.
وی ادامه داد: این دومینو که شامل 27 هزار قطعه می‌شود به همت دانشجویان این دانشگاه طراحی و انجام شده است و استارت این کار نیز در روز نخست هفته دفاع مقدس در محل این دانشگاه زده شده و فردا طی مراسمی با حضور مسئولان می‌توانیم شاهد ریزش این دومینو باشیم.
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند تصریح کرد: ساخت و طراحی این دومینو با حمایت سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری بیرجند صورت گرفته است.
فرخی به هدف اصلی انجام این کار اشاره کرد و گفت: برخی از دانشجویان و جوانان کمتر علاقه به شنیدن وقایع دفاع مقدس دارند و این کار نو و جدید می‌تواند در جذب این جوانان موثر باشد تا بیشتر با اتفاقات و وضعیت رزمندگان در این جنگ آشنا شوند.
وی ادامه داد: این دومینو شامل طراحی صحنه‌هایی از عملیات‌های کربلای چهار و پنج، ظفر، والفجر و برخی دیگر از عملیات‌ها است و در انتهای کار نیز پرچم ایران با ریزش این دومینو تشکیل می‌شود که کار بسیار زیبایی است.
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند تصریح کرد: با توجه به اینکه این کار در سالن این دانشگاه انجام می‌شود ما سعی کردیم که فضای این سالن را به شکلی طراحی کنیم که حال و هوای جبهه‌ها در آن احیا شود.
فرخی به برنامه‌های دانشگاه در روز دختر نیز اشاره کرد و گفت: قرار است جشنی با حضور دانشجویان دختر در دانشگاه صنعتی برگزار شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول