اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دفاع مقدس الگوی بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیداری اسلامی الگو گرفته از انقلاب و دفاع مقدس نظام اسلامی است.

دفاع مقدس الگوی بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام‌ محمدمهدی مهدوی ظهر امروز در مراسم تقدیر از ایثارگران دفاع مقدس با اشاره به ماهیت‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای الهی و اجتماعی بود و در آن واحد می‌توانست ماهیت‌های مختلف داشته باشد ولی پدیده‌های طبیعی تنها دارای یک ماهیت هستند.
وی افزود: نخستین ماهیتی که انقلاب اسلامی داشته و به ادامه آن استمرار بخشید و هویت داد ماهیت عکس‌العمل بوده است یعنی هم عکس‌العمل منفی در مقابل دشمنان و هم عکس‌العمل مثبت و این امر در آموزه‌های دینی کاملا مشهود است.
مهدوی با بیان اینکه مهم‌ترین ماهیت انقلاب، عکس‌العمل در برابر تهدیدات دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: جریانات تجزیه‌طلبی که  دشمنان به شدت روی آن سرمایه‌گذاری می‌کردند اقشار مختلف مردم به رهبری امام خمینی(ره) در مقابل آن عکس‌العمل نشان دادند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در طول 32 سال بعد از انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی توسط دشمنان انجام شد که با هوشیاری رهبری و مردم بسیاری از آنها خنثی شد.
وی با اشاره به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان‌های مختلفی از جمله جریان فتنه در تلاشند تا در انتخابات سال جاری شرکت داشته باشند از این رو مردم و مسئولان باید از این نظر هوشیاری کافی داشته باشند چرا که لغزش هر جریان و فرد خوبه خود آن را از چرخه انقلاب حذف می‌کند.
مهدوی ماهیت دیگر انقلاب اسلامی را ماهیت آغازگری دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی با ماهیت آغازگری شروع شد و اکنون جهان از پیشرفت‌های علمی ایران در عرصه‌های مختلف شگفت‌زده شده است.
وی خاطرنشان کرد: ماهیت الهام‌بخشی انقلاب اسلامی دارای آثار و برکات فراوانی است که آثار آن در بیداری اسلامی مشاهده می‌شود و اکنون بیداری اسلامی الگو گرفته از انقلاب و دفاع مقدس نظام اسلامی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان اضافه کرد: هر حرکت و هر نهضتی اگر می‌خواهد مقدس شود باید برای منافع شخصی نبوده و برای انسانیت و اهداف الهی باشد و این حرکت با آگاهی و بصیرت صورت گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول