اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه خبر داد:

تصویب 12 منطقه نمونه گردشگری در سوادکوه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با بیان اینکه 12 منطقه نمونه گردشگری در سوادکوه به تصویب رسیده است، گفت: از صنعت گردشگری در افزایش فرصت‌های شغلی استفاده شود.

تصویب 12 منطقه نمونه گردشگری در سوادکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی ظهر امروز در مراسم روز جهانی جهانگردی با بیان اینکه امروزه جهانگردی به عنوان یک صنعت پویا مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: استان مازندران و شهرستان سوادکوه از مواهب طبیعی، جغرافیایی و تاریخی مختلفی برای تلاش در این عرصه برخوردار است.
معاون فرماندار سوادکوه، برگزاری مراسم نمادین به صدا در آوردن زنگ گردشگری در مدارس را در راستای فرهنگ‌سازی برای توجه هر چه بیشتر به این عرصه توصیف کرد و گفت: تصویب 12 منطقه نمونه گردشگری در سطح شهرستان سوادکوه که در دور اول و دوم سفرهای هئیت دولت به استان مازندران به تصویب رسید بیانگر اهمیت صنعت گردشگری در برنامه‌ریزی‌های ملی و استانی است.
وی، به لزوم نهادینه شدن استفاده از صنعت گردشگری در افزایش فرصت‌های شغلی اشاره کرد و خواهان برنامه‌ریزی‌های مدون در این رابطه شد.
در ادامه مراسم رضا دانش‌زاده سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سوادکوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس افزود: زنگ گردشگری همه ساله در مدارس این شهرستان به صدا در می‌آید.
دانش‌زاده خاطرنشان کرد: اهمیت جهانگردی برای عبرت از سرگذشت گذشتگان و آشنایی با ملل مختلف و استفاده از تجربیات مختلف آنان مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است.
انتهای پیام/خ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول