اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

هفتمین ایستگاه اطفای حریق خرم‌آباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد گفت: به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی، هفتمین ایستگاه اطفای حریق شهر خرم‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

هفتمین ایستگاه اطفای حریق خرم‌آباد افتتاح می‌شود
وحید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: شهر خرم‌آباد از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شرایطی قرار دارد، که قدری بیشتر از سایر شهرها نیازمند آمادگی واحدهای امدادی است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهر خرم‌آباد فعالیت داشته است، افزود: پیش از این شهر خرم‌آباد با پنج ایستگاه شامل چهار ایستگاه اطفای حریق و یک ایستگاه امداد و نجات به شهروندان استان خدمات‌رسانی می‌نمود که در دو سال اخیر با ساخت و بهره‌برداری سه ایستگاه دیگر، توان ایمنی و امدادرسانی شهرداری برای برخورد با حوادث احتمالی، افزایش چشمگیری داشته است.
رشیدی خاطرنشان کرد: با توجه به شکل هندسی شهر خرم‌آباد و برای رسیدن به استانداردهای جهانی در توزیع شبکه آتش نشانی در مرکز استان، ایستگاه جدید باوجود مشکلات و موانع موجود در بلوار جانبازان این شهر ظرف حدود سه ماه ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.
شهردار خرم‌آباد با اشاره به مشخصات فنی و ساختمانی این ایستگاه افزود: این ایستگاه که به نام مبارک امام زمان (عج) مزین و متبرک شده است در زمینی به مساحت 546 متر مربع که در واقع حالتی صخره‌ای داشت، احداث شده است.
رشیدی گفت: مساحت زیربنای این ایستگاه 441 متر مربع می‌باشد، که در دو طبقه شامل آشیانه خودرو، بخش رفاهی و سالن آمفی‌تئاتر برای آموزش طراحی و ساخته شده است.
وی ضمن تقدیر از اقدامات بی‌نظیر مدیریت و پرسنل خدوم سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امدادگران سازمان آتش‌نشانی از بهترین نیروهای خانواده شهرداری هستند و همواره در عملیات مختلف طلایه‌دار گروه‌های امدادی، به نجات جان و مال مردم می‌شتابند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول