اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند خبر داد:

انجام 1400 عملیات آتش‌نشانی در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند گفت:‌ در سال جاری یک‌هزار و 400 عملیات آتش‌نشانی در بیرجند صورت گرفته است.

انجام 1400 عملیات آتش‌نشانی در بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی حسینی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان این نهاد به مناسبت هفتم مهر ماه روز جهانی آتش‌نشانی اظهار داشت: 94 درصد تماس‌هایی که طی شش ماه نخست سال با آتش‌نشانی بیرجند گرفته ‌شد، افراد مزاحم بودند.
وی افزود: این مزاحمت‌ها از روی ناآگاهی است که والدین باید برای افزایش آگاهی فرزندان خود تلاش بیشتری کنند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند از 11 هزار و 159 تماس تلفنی طی شش ماه نخست سال با آتش‌نشانی بیرجند خبر داد و تصریح کرد: تعداد 10 هزار و 512 تماس آن مزاحمت بوده است.
حسینی با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی بیرجندگفت: علمکرد این سازمان در حوزه آموزش در بخش‌های درون سازمانی و برون سازمانی است؛ در حوزه آموزش درون سازمانی کلاس‌های آموزش تخصصی خودروهای نجات و تجهیزات تخصصی خاصی برای پرسنل ارائه شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند ادامه داد: آموزش‌هایی نیز پیرامون عملیات و ایمنی برای شهروندان در سطح شهرستان ارائه شده است.
حسینی از آموزش تخصصی تعداد زیادی از پرسنل اتوبوس‌رانی برای انتقال به آتش‌نشانی خبر داد و  گفت: این افراد به صورت نیمه‌متمرکز در بحث امدادگری و رانندگی خدمت می‌کنند که در حال حاضر 10 نفر از آنها آموزش دیده‌اند.
وی از توزیع لوح فشرده و کتب مرتبط با کار آتش‌نشانی نیز ایستگاه‌های آتش نشانی سطح شهرستان خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند گفت: تعداد زیادی از پرسنل برای ارتقای سطح علمی تخصصی برای آموزش دوره‌های نجات و حریق به سایر استان‌های دیگر اعزام شده‌اند.
حسینی با اشاره به مرکز علمی کاربردی این سازمان و جذب دانشجو در سال گذشته اظهار داشت: در حال حاضر حدود 100 دانشجو جذب کرده‌ایم و آینده خوبی را برای آنها پیش‌بینی می‌کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول