اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فیروزکوه خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی آتش‏نشانی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: شهردار فیروزکوه از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی احداث ساختمان آتش‏نشانی فیروزکوه خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی آتش‏نشانی فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، حسین حیدری در ستاد مدیریت بحران استان تهران که به میزبانی فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: کمبودهای اعتباری در همه شهرستان‏های کشور وجود دارد و باید به گونه‏ای این کمبودها را مدیریت کرد.
وی ادامه داد: کمک ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در ایجاد ساختمان آتش‏نشانی که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قابل تقدیر است.
شهردار فیروزکوه افزود: شهرداری فیروزکوه توقع ندارد که همه اعتبارات به سمت طرح‏های آن جاری شود، اما انتظار داریم تا کمبودهای شهری و مشکلات موجود برطرف شود؛امکانات موجود به تناسب دوری مسافت باید اختصاص یابد و باید دانست که پیمانکاران به جهت دور بودن محل احداث طرح‏ها، رغبتی به انجام کار ندارند.
وی ادامه داد: آسیب‏پذیری شهرستان فیروزکوه از بسیاری از شهرستان‏ها بالاتر است و امیدواریم در زمینه اختصاص اعتبارات توجه ویژه‏ای به آن شود.
شهردار فیروزکوه با بیان اینکه وجود دو رودخانه گورسفید و کنگر خانی شهرستان فیروزکوه را آسیب‏پذیر ساخته است، ادامه داد: در حریم رودخانه در گذشته ساخت و سازهایی انجام شده که ماشین‏آلات ما نمی‏توانند این رودخانه‏ها را لایروبی کنند.
حیدری با بیان اینکه تجهیز ساختمان آتش‏نشانی در دستور کار قرار دارد، گفت: شهرداری فیروزکوه دارای ساختمان مناسبی نیست و هم‏اکنون در سه واحد مسکونی به فعالیت می‏پردازد.
وی با بیان اینکه شهرداری فیروزکوه به دلیل قرار گرفتن در بین سه استان کشور ماموریت‏های فرا شهرستانی نیز انجام می‏دهد، تصریح کرد: آتش‏نشانی فیروزکوه به خارج از شهرستان اعزام می‏شود در صورتی که در این بخش وظیفه‏ای ندارد.
شهردار فیروزکوه ادامه داد: فیروزکوه در منتهی‏الیه شرق استان تهران قرار دارد و دارای سابقه و قدمت دیرینه است اما به لحاظ شهری وضع مناسبی ندارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول