اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای برنامه‌های استراتژیک؛

تمام فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر استراتژی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با اجرای برنامه‌های استراتژیک تمام فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان رصد می‌شود و این استان در سطح کشور در اجرای این برنامه پیشتاز است.

تمام فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان رصد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جان‌نثاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان آتش‌نشانی اصفهان، اظهار داشت: این سازمان از سال‌های گذشته تصمیم به پیاده‌سازی برنامه‌ریزی استراتژیک گرفته و همواره برای دستیابی به چشم‌انداز و مأموریت سازمانی خود تلاش می‌کند.
وی به برنامه‌های صورت گرفته در این سازمان در راستای  این موضوع اشاره کرد و افزود: برای اجرای این برنامه در دو سطح خرد و کلان برنامه‌ریزی شده و در سطوح مختلف راهبردی، پیامدی، تاکتیکی و عملیاتی شاخص‌گذاری‌ لازم انجام شده است.
مدیر استراتژی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به هدف از اجرای این برنامه‌ها تصریح کرد: با اجرای این برنامه تمام فعالیت‌های این سازمان به منظور دستیابی به اهداف نهایی سازمان با استفاده از ابزار‌هایی مانند داشبرد اطلاعاتی رصد می‌شود.
وی اضافه کرد: در این سازمان با تعریف پروژه‌های سالانه، برنامه‌های دو‌ سالانه و راهبرد‌ها و استفاده از ابزار‌هایی مانند MSP میزان انحراف از درصد پیشرفت این برنامه مشخص شده است.
جان‌نثاری به تدوین نقشه راهبردی و تعیین اهداف خرد در حوزه‌های مختلف مالی، رشد، یادگیری و فرایند‌های داخلی، جامعه و شهروندان اشاره کرد و بیان داشت: در این برنامه راه‌های دستیابی به شهری ایمن بر اساس استاندارد‌های بین‌المللی و سرانه‌های ایمنی و آتش‌نشانی معین شده است.
وی با اشاره به بودجه سالیانه سازمان آتش‌نشانی اصفهان تاکید کرد: تعیین بودجه این سازمان بر اساس راهبرد‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌های تعیین شده در MSP صورت می‌گیرد و بودجه اختصاص یافته به سازمان دقیق و راهبردی است.
مدیر استراتژی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به تدوین ماتریس‌هایی برای شناسایی وضعیت سازمان اشاره کرد و ادامه داد: ماتریس IE به عنوان ماتریس عوامل داخلی و خارجی یکی از ماتریس‌های تدوین شده در این سازمان محسوب می‌شود و با استفاده از این ماتریس‌ها موقعیت فعلی و آینده سازمان مشخص می‌شود و راه‌های دستیابی به اهداف نهایی بررسی می‌شود.
وی گفت: در این سازمان تمام فرایند‌های سازمانی بر اساس استاندارد ISO9001-2008 در راستای تحقق اهداف سازمانی، رضایت و تکریم ارباب رجوع شناسایی و تدوین شده‌اند.
 جان‌نثاری به اساس شکل‌گیری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: چنین برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی بر اساس طرح جامع ایمنی شهر اصفهان و استاندارد‌های NEPA پیاده‌سازی شده و سازمان آتش‌‌نشانی اصفهان در این زمینه پیشتاز است.
انتهای پیام/ ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول