اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان خبر داد:

راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی بانوان در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان گفت: در صورت دریافت مجوز و امکانات مورد نیاز ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان با حضور آتش‌نشانان زن در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی بانوان در کرمان
علی کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شش ایستگاه آتش‌نشانی در کرمان فعالیت می‌کنند و چهار ایستگاه دیگر در این شهر در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها، شهر کرمان به استاندارد ایران نزدیک می‌شود، تصریح کرد: با همکاری و حمایت شهردار کرمان در سال جاری دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های الغدیر و الهیه کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.
کردی با اشاره به اینکه این دو ایستگاه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، بیان داشت: سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی در سال گذشته و یک دستگاه خودرو نیز در سال جاری خریداری و وارد ناوگان آتش‌نشانی کرمان شد.
این مسئول از خرید دو دستگاه خودروی آتش‌نشان و ملحق شدن به ناوگان آتش‌نشانی کرمان تا ماه آینده خبر داد و عنوان کرد: هر ایستگاه باید دو دستگاه خودروی پیشرو و پشتیبان داشته باشد.
وی با بیان اینکه ناوگان آتش‌نشانی کرمان نیاز به نوسازی دارد، افزود: 16 دستگاه خودروی اطفای حریق در شهر کرمان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.
کردی بیان داشت: 121 نیروی عملیاتی در آتش‌نشانی کرمان فعالیت می‌کنند که از این تعداد سه نفر آتش‌نشان زن هستند.
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان متذکر شد: نسبت به ایستگاه‌های آتش‌نشانی در کرمان با کمبود نیرو مواجه هستیم.
این مسئول با بیان اینکه بانوان عملکرد مطلوبی را در آتش‌نشانی دارند، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید در کرمان تعداد نیروهای عملیاتی زن افزایش ‌می‌یابد.
کردی اضافه کرد: در صورت دریافت مجوز و امکانات مورد نیاز یک ایستگاه آتش‌نشانی بانوان در کرمان را‌ه‌اندازی می‌شود، زیرا آتش‌نشانان زن فعالیت‌های عملیاتی را به نحو مطلوبی انجام می‌دهند.
وی گفت: برای خدمت‌رسانی به بانوان و همچنین آموزش آن‌ها به زنان آتش‌نشان نیاز داریم.
 مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان اذعان داشت: در کلانشهرهایی مانند همدان، شیراز، کرج و مشهد حضور بانوان آتش‌نشان در ایستگاه‌های ویژه بانوان نشان داده که استقبال مناسبی از این نیروها صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول