اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز:

آتش‌نشانی شیراز تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای تهیه تجهیزات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این سازمان خبر داد.

آتش‌نشانی شیراز تجهیز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رامین طالبی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آتش‌نشانی شیراز یکی از مجهزترین آتش‌نشانی‌های جنوب کشور است که در برخی عملیات نیز به استان‌های جنوبی خدمات ارائه می‌دهد.
طالبی اضافه کرد: در حال حاضر 115 ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی با 500 نیرو شامل 200 نیروی متخصص در شیراز  و شهرستان‌های استان فارس خدمات امدادرسانی ارائه می‌دهند.
وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان را آموزش و پیشگیری عنوان کرد و افزود: در هیمن راستا برنامه‌های مختلف آموزشی برای مقاطع مختلف تحصیلی و قشرهای مختلف برگزار کرده‌ایم که همچنان نیز به عنوان یک اولویت در برنامه‌های ماست.
این مقام مسئول بیان کرد: تربیت نیروها و تیم‌های متخصص نیز در برنامه‌های آتش‌نشانی شهرداری شیراز بوده است و تاکنون نیز تیم‌های متخصصی آموزش و تربیت شده‌اند.
طالبی بیان کرد: در زمینه ورزش نیز هم‌اکنون 120 ورزشکار حرفه‌ای مدال‌آور استان فارس در آتش‌نشانی شهرداری شیراز فعال هستند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌های موجود در آتش‌نشانی شهرداری شیراز، خواستار افزایش اعتبارات و حمایت بیشتر مسئولان در این زمینه شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول