اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد:

شرکت 200 ناشر در نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از شرکت 200 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب این استان خبر داد.

شرکت 200 ناشر در نمایشگاه کتاب خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا سوقندی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی از 26 شهریور جاری به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برپا می‌شود.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 20 هزار عنوان کتاب از سوی ناشران شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور ارائه می‌شود.
سوقندی با بیان اینکه این کتاب‌ها در زمینه‌های آموزشی، کودک و نوجوان، عمومی، دانشگاهی و ... خواهد بود، اظهار داشت: برای برپایی این نمایشگاه 100 غرفه ساماندهی شده است.
به گفته وی، برای این دوره از نمایشگاه 3 میلیارد ریال بن تخفیف پیش‌بینی شده که نسبت به دوره قبل، 20 درصد رشد داشته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: این اداره کل 600 میلیون ریال در قالب یارانه برای تأمین بن‌های تخفیف اعتبار اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه در دوره قبل این نمایشگاه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بن تخفیف پیش‌بینی شد، تصریح کرد: از این میزان 2 میلیارد و 260 میلیون ریال بن توسط مردم برای تهیه کتاب از نمایشگاه خریداری شد.
سوقندی رونمایی از اثر فاخر کتاب، اجرای طرح کتاب من، ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس، مسابقات کتاب‌خوانی و همچنین نشست‌های فرهنگی را از برنامه‌های جنبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت دفاع مقدس از ایجاد بخش ویژه دفاع مقدس به منظور ترویج فرهنگ ایثار در جامعه خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از 16 تا 21 فعال خواهد بود، تصریح کرد: ساعات برپایی این نمایشگاه به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا تمام اقشار و همچنین برای گروه‌های شهرستانی امکان حضور در این نمایشگاه فراهم شود.
سوقندی خاطرنشان کرد: آیین افتتاح این دوره از نمایشگاه اوایل هفته آینده با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و مسئولان این استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول