اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایش یاد یاران در سوادکوه؛

3000 رزمنده دفاع مقدس خاطرات‌شان را مرور میکنند

خبرگزاری فارس: دومین مراسم تجلیل از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس در سوادکوه با حضور 3 هزار رزمنده برگزار می‌شود.

3000 رزمنده دفاع مقدس خاطرات‌شان را مرور میکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، معاون فرماندار سوادکوه صبح امروز در نشست هماهنگی همایش یاد یاران که قرار است چهارشنبه هفته جاری در شهرستان سوادکوه برگزار شود با اشاره به این مطلب که رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی ابهت دو ابرقدرت را شکستند، بیان داشت: دفاع مقدس سند افتخار تاریخی ملت مسلمان ایران به رهبری امام راحل است.
لهراسب رحمتی با اشاره به برگزاری دومین یادمان یاد یاران در سوادکوه، گفت: تقدیر از تلاش‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گامی برای فرهنگ‌سازی و انتقال ارزش‌های آن دوران به جامعه کنونی است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه نیز با تاکید بر این مطلب که ایثارگران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس پیروزی خون بر شمشیر را معنا کردند، گفت: دومین مراسم یاد یاران برای تقدیر از رزمندگان سوادکوهی دوران دفاع مقدس است.
علی رمضانی افزود: انتظار می‌رود در این مراسم تا 3 هزار نفر از رزمندگان سوادکوهی دفاع مقدس شرکت کنند.
رمضانی بیان داشت: اهدای بسته‌های فرهنگی، خاطره‌گویی و مداحی بخشی از برنامه‌های این روز خواهد بود.
به گزارش فارس، این مراسم در روز چهارشنبه در سالن شهیدان رضایی پل سفید برگزار می‌شود. 
 
* فعالان عرصه های فرهنگی در مسیر آرمان‌های امام راحل گام بر می‌دارند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه نیز گفت: فعالان عرصه‌های فرهنگی و هنری با اعتقاد به ارزش‌ها و اصول نظام اسلامی در مسیر آرمان‌های امام راحل گام بر می‌دارند.
به گزارش فارس، موسی پهلوان که مسئول کمیته فرهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه نیز است با اشاره به این مطلب که در دوران جنگ تحمیلی وعده الهی برای نصرت اهل حق محقق شد، گفت: دوران دفاع مقدس سراسر عشق و شهادت و جانبازی بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به تجهیز و تشویق دشمن بعثی توسط استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: پس از مقاومت و پیروزی‌های افتخارآفرین رزمندگان ما، دنیا مجبور به پذیرفتن موفقیت ما شد.
مسئول کمیته فرهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه متذکر شد: ما باید استقامت، سلحشوری و استکبارستیزی رزمندگان و اقتدار و صلابت فرماندهی کل قوا را به نسل جوان انتقال دهیم.
پهلوان به وظایف دوران حاضر اشاره کرد و گفت: معرفی آموزه‌های دفاع مقدس و ارزش‌های دینی و انتقال آن به نسل جوان مهم‌ترین رسالت زمان حاضر است.
وی پخش مارش جنگی به صورت نمادین، مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس، برگزاری عصر شعر، غبارروبی مزار شهدا، اکران فیلم با مضمون دفاع مقدس، نصب بنر با تمثال مبارک شهیدان در ورودی شهر‌ها توسط اعضای کمیته فرهنگی را بخشی از فعالیت‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس بیان کرد.
مسئول کمیته فرهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه برنامه‌ریزی با رویکرد فرهنگی را از دیگر فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد سوادکوه برای مناسبت‌های ملی و مذهبی ذکر کرد و اذعان داشت: انجمن‌های مختلف و فعالان عرصه‌های فرهنگی و هنری با اعتقاد به ارزش‌ها و اصول نظام اسلامی در مسیر آرمان‌های امام راحل گام بر می‌دارند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول