اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قشم:

بازدارندگی اصلی‌ترین ثمره گرامیداشت دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قشم گفت: از ثمرات متعدد بزرگداشت دفاع مقدس می‌توان به بازدارندگی و تاثیرات برنامه‌ها بر دشمنان به عنوان مهم‌ترین ثمره آن اشاره کرد.

بازدارندگی اصلی‌ترین ثمره گرامیداشت دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ‌محمد مرودی شامگاه دوشنبه در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این جزیره ضمن تجلیل از دستاوردهای دفاع مقدس، این هفته را هفته‌ای سراسر از اشتیاق و عشق به انقلاب و آرمان‌های شهدا معرفی و یکی از آثار ویژه برنامه‌های آن را بازدارندگی دشمنان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور با مراسم رژه نیروهای مسلح، سخنرانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان در این جزیره نیز آغاز شده است، رژه موتورسواران، غبارروبی از قبور شهدا، برنامه یادواره شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری دعای کمیل و را از دیگر برنامه‌های نخستین روز دفاع مقدس عنوان و ابراز کرد: این برنامه‌ها به شکل مناسبی برگزار شد.
مرودی در ادامه با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه رونمایی از تندیس شهید ذاکری در قشم اظهار کرد: مراسم رونمایى از تندیس شهید غلام شاه ذاکرى نیز در هفته دفاع مقدس و سالروز تجاوز و حمله ناجوانمردانه دنیاى استکبار به ایران اسلامى در اسکله‌اى که به نام این شهید در قشم مزین شده، با هدف تکریم همه شهدا انجام شده است.
وی در ادامه با تقدیر از حمایت و همراهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در برگزاری برنامه‌های این هفته مساعدت ویژه‌ای را انجام داده اند و همچنین سایر ادارات و نهادهای قشم نیز در این راستا ما را همراهی کرده‌اند.
تجلیل از ائمه جمعه و جماعات ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف با شرکت ورزشکاران بسیجی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی، جشن دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، برنامه پدافند غیرعامل و آموزش مقابله با زلزله و جلسه قرارگاه ذوالفقار به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قشم اجرا و یا اعلام شده است
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول