اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه دماوند:

شکست‏ناپذیری ایران در دفاع مقدس اثبات شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، شکست‏ناپذیری ایران اسلامی به جهانیان اثبات شد.

شکست‏ناپذیری ایران در دفاع مقدس اثبات شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داوود طایفه‏خانی عصر امروز در جمع نیروهای مسلح شهرستان دماوند که با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، ائمه جمعه شهرستان دماوند، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: این شکست‏ناپذیری ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) و جانفشانی‏های فرزندان غیور این مرز و بوم اسلامی حاصل شد. 
وی هشت سال دفاع مقدس را افتخاری جاودان برای ایران اسلامی خواند و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی ضمیمه نقشه دشمن بعثی نشد. 
طایفه‎‏خانی تصریح کرد: این افتخار تاریخی موجبات سرافرازی و عزت ایران را در میان دیگر ملل جهان فراهم آورد. 
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با قیاسی بین ارتش ایران و عراق در آن دوران یادآور شد: در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارتش کشور دستخوش تغییرات بسیاری شده بود. 
وی ادامه داد: اغلب سردمداران ارتش شاهنشاهی که صرفا برای احقاق اهداف شوم این رژیم ظالم و اربابان غربی آن طراحی شده بود از کشور گریخته بودند و ساز و کارهای نیروهای مردمی در قالب سپاه و بسیج نیز هنوز از ساماندهی لازم برخوردار نبودند. 
طایفه‏خانی درباره ارتش بعث نیز گفت: اما در آن سوی میدان نابرابر نبرد ارتش تا دندان مسلح و مجهز به برترین تسلیحات روز جنگی تقدیمی از سوی استکبار جهانی در یک سال و با برنامه‏هایی مدون ساز و کارهای اصولی برای شکست تاریخی ایران اسلامی را فراهم آورده بود. 
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند در زمینه مشکلات روزهای نخست جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: پس از محاصره آبادان توسط ارتش بعث ارتباط زمینی با این خطه قطع و مشکلات بسیاری برای رزمندگان اسلام به وجود آمد. 
وی ادامه داد: اما در نهایت با فرمان قاطع امام راحل عظیم‏الشان (ره)، طی عملیات ثامن‏الائمه با رمز "نصر من الله و فتح قریب"، ارتش و نیروهای مردمی در قالب بسیج و سپاه دلاورانه گام در عرصه نبرد حق علیه باطل برداشتند و دشمن زبون را به زانو درآوردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول