اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لرستان:

هشت سال دفاع مقدس باعث پایداری انقلاب شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هشت سال دفاع مقدس 31 سال پایداری را به دنبال داشت.

هشت سال دفاع مقدس باعث پایداری انقلاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمد شاهرخی امروز در افتتاحیه نمایشگاه جلوه‌های ایثار و بازسازی عملیات کربلای دو در خرم‌آباد با بیان اینکه دفاع مقدس قدرت بازدارنده ایران اسلامی است، گفت: هشت سال دفاع مقدس 31 سال پایداری را به دنبال داشت و امروز نیز این دفاع به قدرت بازدارنده ایران اسلامی تبدیل شده است.
وی افزود: دشمنان نظام می‌دانند در صورت هر گونه تهاجم با مردمی رو به رو می‌شوند، که در مقابل آن‌ها خواهند ایستاد و جان خود را هزینه می‌کنند.
سردار شاهرخی به موج بیداری اسلامی منطقه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی امروزه ثمره حرکت ملت ایران است، که هر جا که استکبار جهانی پا می‌گذارد با شکست و ذلت مواجه می‌شود.
وی تصریح کرد: ناگفته‌های فراوانی در جنگ وجود دارد که نمی‌توان آن را با تصویر کشید، چرا که در اوج قرار دارند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در نمایشگاه جلوه‌های ایثار علاوه بر بخش بصیرتی و معرفتی، صحنه‌هایی از دفاع مقدس نیز بازسازی شده است تا بتوانیم ابهامات و تردیدهای نسل جوان را پاسخ دهیم.
لازم به ذکر است، در این نمایشگاه که با حضور حجت الاسلام میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان افتتاح شد، 17 غرفه از جمله غرفه‌های اختراعات مخترعین بسیجی، هنرمندان بسیجی، بسیج سازندگی استان و بسیج سازندگی بسیج دانشجویی استان، غرفه عترت بسیج دانشجویی، غرفه معرفی نقش زنان در دفاع مقدس، غرفه مستندات دفاع مقدس با محوریت نقش سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در هشت سال دفاع مقدس، غرفه‌گردان ادوات ضد زره و ادوات نظامی و غرفه گنجینه یادها، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان شامل دست نوشته‌های رزمندگان، اسناد آزادگان و اسناد مرتبط با نقش لرستان در دفاع مقدس بر پا شده است.
ماکت شبیه سازی شده عملیات کربلای دو در محوطه تفریحی زیباکنار (دریاچه کیو) شهر خرم‌آباد طراحی و اجرا شده است.
عملیات غرور آفرین کربلای دو با رمز یا اباعبدالله الحسین(ع) در شهریورماه سا 65 در منطقه عملیاتی حاج عمران اجرا شد که در نتیجه این عملیات ارتفاعات 2000،1800،1700،1600،2200،2435 و بخشی از جاده حاج عمران دربنده چومان مصطفی وگردکو از اشغال نیروهای بعث آزاد و تجهیزات زیادی از قبیل یک فروند هواپیما، یک فروند هلی کوپتر، چندین انبار مهمات، تعداد زیادی سلاح و یگان دشمن منهدم و بیش از سه هزار نیروی عراقی نیز اسیر شدند
انتهای پیام
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول