اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) زنجان خبر داد:

کاهش مددجویان زیر پوشش کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: تعداد مددجویان زیر پوشش در استان 2 هزار نفر کاهش یافته و هم اکنون 48 هزار مددجو زیر پوشش قرار دارند.

کاهش مددجویان زیر پوشش کمیته امداد زنجان
بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، اقدامات بسیاری را در زمینه حمایت و توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان 48 هزار مددجو زیر پوشش دارد، ادامه داد: این آمار نسبت به آمار قبلی اعلام شده کاهش یافته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ‌(ره) استان زنجان، علت کاهش مددجویان زیر پوشش این نهاد را توانمندسازی این افراد اعلام کرد و ادامه داد: این امر با تلاش و حمایت مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که از سوی مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان صورت گرفته است، در مقطع زمانی مقتضی، تعداد مددجویان زیر پوشش این نهاد 2هزار نفر کاهش یافته است.
ولی‌زاده یادآور شد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط مسئولان ذی‌ربط مقرر شده تا با اقدامات لازم تعدادی مددجوی دیگر نیز در سال‌جاری از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.
وی همچنین از برگزاری جشن خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برای یک‌هزار نفر خبر داد و گفت: این جشن در آینده نزدیک برگزار می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) استان زنجان تاکید کرد: خارج شدن مددجویان زیر پوشش این نهاد به صورت یکباره صورت نمی‌گیرد.
وی اظهار داشت: خارج شدن مددجویان از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) با انجام کارهای کارشناسی و با بررسی‌های لازم انجام می‌شود.
ولی‌زاده تصریح کرد: قبل از توانمندی مددجوی مورد نظر، وضعیت مالی و توانایی فرد از نظر اداره زندگی بررسی شده و سپس خودکفایی این فرد اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر استان زنجان کمتر از متوسط کشوری مددجو زیر پوشش دارد، ادامه داد: این امر حاصل مناعت طبع شهروندان زنجانی است.
 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه افزون بر 50 درصد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در چرخه اشتغال این نهاد قرار دارند، افزود: موضوع اشتغال نیز یکی از مسائلی است که موجب خودکفایی افراد می‌شود.
وی با اشاره به اعتبارات ابلاغ شده از طریق سفر ریاست جمهوری یادآور شد: بر اساس این برنامه‌ها مقرر شده در سال‌جاری برای 2 هزار مددجوی این نهاد اشتغال‌زایی صورت گیرد.
ولی زاده یادآور شد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در نظر دارند، بیشتر از تعداد مقرر شده نیز اشتغال‌ برای مددجویان ایجاد کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول