اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خبر داد:

ارائه خدمات کمیته امداد به 400 دانش‌آموز در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از ارائه خدمات کمیته امداد به 400 دانش‌آموز در آبپخش خبر داد.

ارائه خدمات کمیته امداد به 400 دانش‌آموز در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی‌اکبر جوکار پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در راستای محرومیت‌زدایی گام برداشته و خدمات گسترده‌ای به خانواده‌های مستمند ارائه کرده است.
رئیس کمیته امداد آبپخش عنوان کرد: هم‌اکنون بیش از 400 دانش‌آموز در بخش آبپخش از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می‌برند و تلاش خود را برای رفع حد‌اکثری نیازهای ایشان در حد توان به کار گرفته‌ایم.
وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از بیش از 7 خدمت متنوع تحصیلی بهره‌مند می‌شوند و تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به محصلان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به کار گرفته‌ایم.
این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد برگزاری کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت بوده‌ایم که بیش از 150 دانش‌آموز مددجو در این کلاس‌ها شرکت داشته‌اند.
جوکار تصریح کرد: عمده فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کلاس‌های اوقات فراغت برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزش تکنولوژی IT و ICT را در بر گرفته که به لطف خداوند متعال در این زمینه موفق بوده‌ایم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: هر ساله به منظور تامین برخی از نیازهای دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال در ششم مهر ماه همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری این جشن در آبپخش خواهیم بود.
جوکار ابراز کرد: امر تعلیم و تربیت در جوامع انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و با تسهیل امکان تحصیل دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند می‌توان برای ریشه‌کن کردن فقر در جوامع گام برداشت.
بخشدار آبپخش نیز بیان کرد: کمیته امداد خدمت و یادگار امام راحل برای رفع نیازهای خانواده‌های محروم جامعه است و در سال‌های اخیر این نهاد خدمات شایان ذکری به طبقات محروم جامعه ارائه داده است.
احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال‌زایی و کاهش مجموعه تحت حمایت سوق یافته و از طریق پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان زمینه اشتغال ایشان را فراهم می‌آورد.
وی ادامه داد: پرداخت وام کارآفرینی از اقدامات موثر در کاهش فقر در جامعه است و علاوه بر رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال در دراز مدت و کمک به رشد اقتصادی کشور شود.
خرم‌روز تصریح کرد: از مسئولان و مردم ولایتمدار بخش آبپخش دعوت می‌کنیم برای رفع نیاز‌های دانش‌آموزان و دانشجویان مستمند و کمک به تحصیل آسان ایشان در برگزاری جشن عاطفه‌ها حضور پررنگ داشته باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول