اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

رئیس جدید کمیته امداد امام آمل معارفه شد

خبرگزاری فارس: رمضان علیپور شب گذشته با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به عنوان رئیس جدید کمیته امداد شهرستان آمل معارفه شد.

رئیس جدید کمیته امداد امام آمل معارفه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، دوشنبه شب با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، رمضان علیپور به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل معارفه شد.
کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل پس از انتقال رسولی‌فرد به اداره کل استان حدود 9 ماه با سرپرستی اداره می‌شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این مراسم بیان داشت: در کشوری زندگی می‌کنیم که مردم ما نوع‌دوست بوده و در مقابل فقر اطرافیان خود احساس مسئولیت نشان می‌دهند.
ابراهیم باغبانی تصریح کرد: باید مسئولان برای خدمت‌رسانی مردم به خود افتخار کنند و خداوند را شکرگزار باشند که در دولت خدمتگذار خداوند به آنها توانایی داده تا گره‌ای از کار همنوعان خود باز کنند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان آمل یکی از شهرهای فعال در جمع‌آوری کمک‌های مردمی است، گفت: آمل جزو شهرهای پرجمعیت مازندران است که باید به وضع معیشتی افراد زیر حمایت این نهاد مقدس توجه بیشتری شود.
باغبانی با تبریک سال تحصیلی جدید یادآور شد: برای سال تحصیلی جدید و کمک به دانش‌آموزان محروم تمهیدات لازم اندیشیده شده و امیدواریم در طول سال تحصیلی نیز یاری‌رسان دانش‌آموزان باشیم و خدمات فرهنگی و تحصیلی مختلفی را با کمک مردم ارائه دهیم.
این مسئول عنوان کرد: رسولی‌فرد از نیروهای پرتلاش کمیته امداد استان است که با انتقال او به مرکز استان رمضان علیپور را به سمت رئیس جدید این نهاد معرفی کردیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خاطرنشان کرد: علیپور از نیروهای خدوم، ارزشی، فرهنگی و ولایی با تجربه ما محسوب می‌شود و در مدت فعالیت او خدمات ارزنده‌ای به این شهرستان شد که امیدواریم با حمایت رسانه‌ها، مردم و مسئولان بتوانیم به هدف‌های بزرگ امام امت و مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بلندی برداشته شود.
به گزارش فارس، سید حسین رسولی‌فرد 12 سال به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل فعالیت داشت و از اول دی ماه سال گذشته به عنوان مدیر نظارت و بازرسی این نهاد در استان مازندران منصوب شد.
رمضان علیپور که مدت یک سال به عنوان معاون این اداره در آمل مشغول فعالیت بود به مدت نه ماه سرپرستی کمیته امداد آمل را برعهده داشت و شب گذشته با حضور مسئولان استانی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل معارفه شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول