اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد:

اجرای 6500 طرح خودکفایی کمیته امداد بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای 6500 طرح خودکفایی توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

اجرای 6500 طرح خودکفایی کمیته امداد بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرید محبی  در بازدید از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در بخش شبانکاره اظهار داشت: خدمات کمیته امداد به مردم مستضعف و کم‌درآمد در سراسر کشور روز به روز بهتر و ارزشمندتر شده و مردم از این خدمات رضایت دارند.
وی افزود: نظام اسلامی نگاه ویژه‌ای به اقشار ضعیف دارد و تاسیس کمیته امداد به دستور امام در واقع موجبات فراهم شدن شرایط رفاه و آسایش اقشار فقیر را فراهم کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 33 هزار خانوار بوشهری خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود در حال حاضر بیش از 80 هزار نفر از جمعیت استان بوشهر در قالب 33 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.
محبی تصریح کرد: بیش از 13 هزار دانش‌آموز و دانشجو در سراسر استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و این نهاد نسبت به تامین شهریه دانشگاه ها و سایر هزینه‌های دانشگاه با این عزیزان همکاری می‌کند.
وی با تاکید بر اشتغال‌زایی کمیته امداد برای افراد تحت پوشش اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفا شدن افراد تحت پوشش از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد حمایتی است و در استان بوشهر تاکنون اقدامات مهمی در این راستا انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای 6500 طرح خودکفایی توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: در سه سال گذشته تعداد شش‌هزار و 500 طرح در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، صیادی، خدمات و مشاغل خانگی در استان بوشهر توسط این نهاد به منظور خودکفایی افراد تحت پوشش اجرا شده است. 
محبی همچنین از برگزاری جشن خودکفایی 2000 مددجوی بوشهری در سال جاری خبر داد و افزود: جشن خودکفایی 2 هزار مددجوی تحت پوشش این کمیته نیمه دوم سال جاری در استان بوشهر برگزار می‌شود. 
وی اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی از همه توان و ظرفیت کمیته امداد برای رشد استان بهره می‌بریم و امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله به موفقیت برسیم.
بخشدار شبانکاره نیز در این آیین اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از برکات نظام اسلامی و یادگارهای امام راحل(ره) است و رضایت مردم از این نهاد موید خدمات زیاد و ارزنده کمیته امداد است.
مختار چتر سنجی افزود: خودکفایی مددجویان، ایجاد مشاغل خانگی، ترویج فرهنگ کار و اشتغال و خدمات‌رسانی بهینه باید در دستور کار کمیته امداد قرار گیرد.
وی گفت: کمیته امداد نقش مهمی در بهبود وضعیت زندگی قشر مستضعف دارد و باید این نهاد را حمایت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول