اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امداد خراسان جنوبی خبر داد:

آماده‌سازی 976 پایگاه کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح خراسان جنوبی تعداد 976 پایگاه جمع‌آوری کمک‌ها پیش‌بینی شده است.

آماده‌سازی 976 پایگاه کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه امسال قرار است جشن عاطفه‌ها در سه روز برگزار شود، اظهار داشت: شعار امسال جشن عاطفه‌ها کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی است که برنامه‌هایی در این غالب پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه امسال در روزهای ششم تا هشتم مهر ماه برای هفدهمین سال در سراسر کشور جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشن همه ساله با محوریت کمیته امداد و همکاری دستگاه‌هایی از جمله صدا و سیما برگزار می‌شود و کمک‌های جمع‌آوری شده صرف دانش‌آموزان مستضعف می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در سنوات گذشته این جشن قبل از آغاز مهرماه برگزار می‌شد ولی از سال گذشته برای استفاده از ظرفیت مدارس برای افزایش این کمک‌ها و ترویج فرهنگ انفاق در بین دانش‌آموزان قرار شد که بعد از آغاز مهرماه برگزار شود.
اکبری اظهار داشت: قرار است روز چهارشنبه ششم مهر ماه زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس استان نواخته شود و پایگاه‌های امداد در مدارس در این روز فعال است و ما قصد داریم در هر مدرسه یک پایگاه فعال داشته باشیم.
وی تصریح کرد: همچنین در روز پنج‌شنبه نیز ما شاهد اجرای این برنامه در غالب پایگاه‌های بسیج مردمی در سطح شهر هستیم که این پایگاه‌ها هم در ادارات و هم در مساجد، میادین عمومی و پایگاه‌های بسیج نیز فعال است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برگزاری سومین روز جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های نمازجمعه استان خبر داد و افزود: امسال ما 32 پایگاه سیار در استان فعال داریم که این بخشی از 976 پایگاه استان است.
اکبری از همکاری یک هزار و 300 نفر در جشن عاطفه‌های استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه باید 70 درصد کمک‌ها به آموزش و پرورش و 30 درصد نیز در اختیار کمیته قرار گیرد که ما سال گذشته 100 درصد کمک‌ها را در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول