اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد منطقه یک مشهد خبر داد:

کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال دانش‌آموزی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد منطقه یک مشهد گفت: تیم فوتبال دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد موفق به اخذ دو مقام در مسابقات منطقه یک شهرداری مشهد با عنوان جام ولایت شد.

کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال دانش‌آموزی کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان خراسان رضوی، رئیس کمیته امداد منطقه یک مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم فوتبال دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد؛ مستقر در کانون فرهنگی تربیتی ولایت موفق شد در رده سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی منطقه یک شهرداری مشهد شرکت کرده و دو مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کند.
محمدرضا قدردان با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مدت یک هفته به طول انجامید، اظهار داشت: تیم دانش آموزان کمیته امداد در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در مسابقات جام محلات شهرداری مشهد شرکت کردند.
وی در ادامه افزود: مسابقه جام محلات با حضور 35 تیم از نهادها و سازمان‌های مختلف برگزار شد که تیم دانش آموزی کمیته امداد در 5 گروه؛ با عنوان ولایت یک تا پنج؛ در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
وی خاطرنشان کرد: دو تیم از پنج تیم کمیته امداد در مقطع راهنمایی و دبیرستان؛ در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.
گفتنی است کانون فرهنگی تربیتی ولایت در ترم تابستان بیش از 500 دانش‌آموز دختر و پسر خانواده های کمیته امداد مشهد را تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی خود قرار داده است.
قدردان گفت: این دانش‌آموزان در کانون ولایت از کلاس‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، ورزشی و علمی که توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه تدریس می‌شود بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول