اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پژوهش کمیته امداد خبر داد:

ارسال300 مقاله رضوی به کمیته امداد امام خمینی (ره)

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: بیش از300 مقاله رضوی به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارسال شده است.

ارسال300 مقاله رضوی به کمیته امداد امام خمینی (ره)
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، سید قوام‌الدین مهدوی اظهار داشت: بهره‌برداری از پژوهش‌های علمی در برنامه‌ریزی‌های کاری این نهاد، از اهمیت فراوانی برخوردار و مهمترین هدف مشارکت کمیته امداد در برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است.
سید قوام الدین مهدوی گفت: برگزاری شش عنوان همایش علمی پژوهشی کمیته امداد با هدف توسعه فرهنگ پژوهش و تحقیق در جامعه و همچنین بهره‌مندی این نهاد از آثار و نتایج این پژوهش‌ها در برنامه‌ریزی‌های آتی انجام می‌شود.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای نخستین‌بار با توجه به تنوع موضوعی موجود در برگزاری نهمین جشنواره
بین‌المللی امام رضا(ع) اقدام به مشارکت در این جشنواره کرده است که در این راستا شش عنوان همایش علمی ـ پژوهشی همزمان با دهه کرامت برگزار می‌کند.
وی افزود: همایش احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی، اردوهای زیارتی و زائران رضوی، اکرام ایتام در سیره رضوی، رسیدگی به محرومان جامعه در فرهنگ رضوی،قرض‌الحسنه در فرهنگ رضوی، کار و کارآفرینی در فرهنگ رضوی به میزبانی پنج استان فارس، خراسان رضوی،یزد، اصفهان و تهران برگزار می‌شود.
وی اظهارداشت: طبق گزارشات رسیده مجموعا بیش از300 مقاله در ارتباط با مباحث و محورهای موضوعی همایش‌ها به دبیرخانه مرکزی این همایش‌ها ارسال شده است که برای نخستین سال برگزاری، مشارکت خوبی محسوب می‌شود.
رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: درست است که این همایش‌ها در پنچ استان کشور برگزار می شود اما به نوعی تمام ادارات کل کمیته امداد در استان‌های کشور درگیر برگزاری این همایش‌ها هستند.
مهدوی تاکید کرد: نخستین گام در هر برنامه‌ریزی پژوهش و تحقیق است و در معنایی دیگر می‌توان گفت که پژوهش پلی میان اندیشه و عمل است و برگزاری این همایش‌ها موجب فراگیر شدن فرصت‌های پژوهشی و دستیابی به فرآورده‌های علمی و تولید علم در کشور منجر می‌شود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد نیز با رویکرد معنوی و ارزشی موجود در روند فعالیت‌های خود به بحث پژوهش و تحقیق در عرصه‌های مختلف توجه ویژه‌ای دارد، گفت: بهره‌مندی از پژوهش‌ها و نظرات اندیشمندان و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی و بکارگیری پژوهش‌ها و تحقیقات در برنامه‌ریزی‌های این نهاد از اهمیت فراوانی برخوردار است. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول