اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 آبان ماه؛

کنگره شهدای فیروزکوه برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: پنجم آبان ماه سال جاری، کنگره شهدای شهرستان فیروزکوه برگزار می‏شود.

کنگره شهدای فیروزکوه برگزار می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان فیروزکوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر در حال حاضر در اقصی نقاط کشور در عرصه‏های مختلف شاهد افتخارات روزافزون هستیم، به واسطه روحیه شهادت‏طلبی بوده که در جامعه و افکار جوانان کشور تزریق شده است.
وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دفعات به این نکته اشاره داشتند که رمز پیروزی در جنگ به دلیل روحیه شهادت‏طلبی افراد بوده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: از این رو باید این روحیه حفظ و به نسل‏های بعد انتقال داده شود.
افشارنادری تصریح کرد: یاد و نام شهدای گرانقدر نباید در پیچ و خم زندگی فراموش شود.
وی تاکید کرد: در این راستا راه‏های متعددی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد که یکی از آنها برگزاری یادواره‏های شهداست.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: به لطف خداوند متعال و به واسطه پیگیری و زحمات مسئولان شهرستان فیروزکوه شاهد برگزاری تعداد زیادی از یادواره‏های شهدا در روستاهای مختلف شهرستان فیروزکوه بودیم.
افشارنادری با اشاره به برگزاری کنگره شهدای شهرستان فیروزکوه در روز پنجم آبان ماه سال جاری تاکید کرد: برگزاری این کنگره نیازمند عزم جدی، برنامه‏ریزی دقیق و همکاری دستگاه‏های متولی و خدماتی شهرستان فیروزکوه است.
وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا این کنگره با حضور خانواده‏های معظم شهدا، مسئولان استانی و اهالی شهرستان فیروزکوه به بهترین نحو برگزار شود و فضای این شهرستان با یاد و نام شهیدان متبرک و عطرآگین شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول